کد خبر 410557
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

مسابقه اطلاعات عمومي «103»، جديدترين مسابقه طراحي شده حسين فردرو كارگردان سينما و تلويزيون است كه براي پخش از شبكه 3 توليد مي‌شود.

به گزارش مشرق، مسابقه اطلاعات عمومي «103»، جديدترين مسابقه طراحي شده حسين فردرو كارگردان سينما و تلويزيون است كه براي پخش از شبكه 3 توليد مي‌شود. وي پيش از اين نيز طراحي بيش از 10 مسابقه موفق تلويزيوني را در شبكه 3 سيما برعهده داشته است.

فردرو تهيه‌كننده مسابقه تلويزيوني «103» درباره شكل‌گيري طرح اين مسابقه كه سري‌هاي قبلي آن با نام‌هاي «101» و «303» از شبكه 3 سيما پخش شده بود، مي‌گويد: طرح اصلي اين مسابقه بين‌المللي و كيفيت آن نيز عاملي براي مقايسه با نمونه‌هاي مشابه آن در ساير كشورهاست. اگر اجراي مسابقه در كشور ايران موفق‌تر از تركيه و آلمان باشد، مطمئناً موجب ارتقاي روحيه ملي و سربلندي سازمان صداوسيما و گروه توليدكننده آن است و اگر خروجي كار ضعيف باشد، حداقل پيامدش سرزنش و نقد اهالي رسانه است. هرچند كه حمايت بيش از 200 سازمان ملي در سري قبلي اين مسابقه ما را به موفق بودن سري جديد برنامه هم اميدوار كرد.

همچنين با توجه به استقبالي كه زمان پخش 101 و در واقع سري اول مسابقه حاضر از سوي مخاطبان شاهد بوديم، مي‌توان گفت كه آنها در سري جديد هم از اين مسابقه تلويزيوني استقبال خواهند كرد.

نكته قابل توجه و البته تأمل درباره اين مسابقه اينكه گفته مي‌شود هر كدام از سازمان‌ها و شركت‌هاي شركت‌كننده در اين مسابقات بايد بابت هر قسمت مبلغ 250 ميليون تومان پرداخت كنند! فقط با يك حساب سرانگشتي و احتساب اعلام حمايت بيش از 200 سازمان ملي، مي‌توان سود ميلياردي تلويزيون بابت پخش اين مسابقه را محاسبه كرد.


منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس