کد خبر 406788
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵

مدیر شبکه 5 درباره‌ رویکرد جدید این شبکه که با عنوان شبکه اقتصادی معرفی شده است، اظهار کرد: قرار نیست همه برنامه‌های ما در شبکه 5 مارک اقتصادی داشته باشند؛ بناست که این برنامه‌ها رویکرد اقتصادی داشته باشند.

به گزارش مشرق، مجید زین‌العابدین درباره‌ ساختار برنامه‌های شبکه 5 در سال جدید گفت: در حال حاضر برنامه‌ریزی می‌کنیم در چه ساختار و قالبی مفاهیم مورد نظر را به مخاطب منتقل کنیم؛ بدون اینکه بخواهیم بیننده را خسته کنیم. قرار است در ساختارهایی از جمله مصاحبه، مناظره، مسابقه‌، تاک‌شو‌ و طنز عروسکی‌ برنامه‌هایی را با رویکرد اقتصادی روانه آنتن کنیم.

وی یادآور شد: بسیاری از سریال‌هایی که ساخته و پخش شده‌اند اتفاقا تم و مضمون اقتصادی داشته‌اند؛ در همین راستا ما نیز برای تولیدات آتی روی ساخت سریال‌هایی از جنس «همه چیز آنجاست» که دارای مضمون اقتصادی هم بود تمرکز خواهیم کرد.

او سپس به پخش سریال‌های شبکه 5 در سال جدید اشاره کرد و گفت: 3 سریال ابتدای سال 94 شبکه 5 به ترتیب اینگونه طراحی شده است‌؛ مجموعه تلویزیونی «سر به راه» به کارگردانی سعید سلطانی که بحث اقتصادی و اجتماعی داشت، مجموعه «خاتون» که پس از نوروز روی آنتن است و بعد هم «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» که از اردیبهشت ماه پخش می‌شود و ادامه تولید آن قرار است از طریق شبکه 5 آغاز شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس