کد خبر 409143
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از ممنوعیت تردد برخی خودروهای آلاینده از اول مهرماه خبر داد.

 به گزارش مشرق، رحمت‌الله حافظی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به مصوبه شورای عالی ترافیک شهر تهران گفت: براساس این مصوبه و مصوباتی که در شورای شهر تهران به تصویب رسیده است، ورود و تردد کلیه موتورسیکلت‌های بنزینی در محدوده منطقه 12 (بازار) از ابتدای مهرماه سال جاری برای تمامی ساعات شبانه‌روز و حتی اعیاد ممنوع خواهد شد.

وی با بیان اینکه براساس مصوبه 7 شهریورماه سال 87 هیات دولت، خودروها باید از منظر فرسودگی و آلایندگی تقسیم شوند، افزود: سن فرسودگی کامیون 20 سال، اتوبوس بیرون شهری 12 سال و اتوبوس درون شهری 8 سال تخمین زده شده است و از ابتدای مهرماه تردد وسایل نقلیه‌ای که دارای کلاس آلایندگی قرمز هستند، در کل شهر تهران و در تمام ساعات شبانه‌روز و روزهای تعطیل ممنوع خواهد بود.

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران افزود: از ابتدای مهرماه فعالیت کامیون‌ها با پلاک‌های غیرتهران نیز در تهران ممنوع و تنها در موارد عبوری مجاز هستند.

حافظی همچنین افزود: تاکسی‌های پیکان نیز از دی‌ماه امسال مجاز به تردد در محدوده ترافیک نیستند و سازمان تاکسیرانی موظف شده است که نسبت به خروج 17 هزار تاکسی فرسوده اقدام کند که فرصت 10 ماهه‌ای برای مطالعات و بودجه‌ریزی به آنها داده شده است که اولویت این سازمان نیزخروج 6900 تاکسی پیکان است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    0 0
    تمام ساعتهای شبانه روز !! قانون چرتی هست طرف شب میخاد بره خونه چی کارکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس