کد خبر 408536
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

مربی تیم پرسپولیس نسبت به اظهارات محمدحسین نژاد فلاح واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، حسین عبدی در واکنش به اظهارات اخیر نژاد فلاح که اعلام کرده عبدی خودش با پرسپولیس قطع همکاری کرده است، اظهار کرد: من کماکان روی اصول خودم پایبندم. نمی‌خواهم پاسخ اظهارات کسی را بدهم اما برای روشن شدن اذهان عمومی باید مطالبی را عنوان کنم.

وی افزود: قبل از بازی پرسپولیس مقابل النصر آقای نژادفلاح از من پرسیدند آیا می‌خواهید با کادر فنی جدید همکاری کنید که من در واکنش به پیشنهاد او گفتم فعلا بهتر است تمرکزم روی دیدار النصر باشد. سپس او پیشنهاد داد تا بعد از دیدار مقابل النصر فارغ از هر نتیجه‌ای که رقم بخورد جلسه‌ای برگزار کنیم تا درباره همکاری من با کادرفنی جدید صحبت کنیم. و این پیشنهاد را قبول کردم.

عبدی تصریح کرد: بعد از بازی در حالی که زمان کافی برای برگزاری جلسه وجود داشت اما به هیچ وجه این جلسه برگزار نشد. من کماکان منتظر برگزاری این جلسه هستم. قائم مقام باشگاه به من گفته بود جلسه‌ای برگزار می‌کنم تا درباره همکاری من با باشگاه صحبت کنیم که این جلسه برگزار نشده است. من اعتقاد دارم بهتر است نسبت به صحبت‌هایی که انجام می‌دهیم متعهد باشیم زیرا صحبت های ما تعهدهای ما رفتار ما را می سازد. من واقعا نمی دانم چرا این گونه مسائل باید در رسانه ها مطرح شود در حالی که می توانستیم خیلی راحت این گونه مسائل را در باشگاه و بدون هیچ گونه استرس به باشگاه برطرف کنیم. اینگونه رفتارها از ابتدایی ترین کارهای حرفه ای باشگاه ها است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس