کد خبر 408424
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: به خاطر رسانه‌ای شدن شایعه برکناری برانکو به قطر می‌روم تا به او برای ادامه فعالیتش در پرسپولیس ضمانت کامل بدهم.

به گزارش مشرق، محمدحسین نژادفلاح پیش از ترک ایران و پرواز به سوی قطر در خصوص سفرش به دوحه، حمایت از برانکو ایوانکوویچ و قطع همکاری حسین عبدی با پرسپولیس صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

درباره سفرتان به قطر صحبت کنید. چرا اینقدر دیر می خواهید به کاروان پرسپولیس در دوحه ملحق شوید؟


با توجه به شرایط حساسی که تیم فوتبال پرسپولیس دارد امروز راهی قطر می‌شوم تا اگر به موقع رسیدم ناهار را با بازیکنان صرف کنم و اگر هم دیر شد عصرانه را با بازیکنان بخوریم تا بتوانیم جو صمیمانه‌ای را در بین بازیکنان و تیم به راه بیندازیم. امیدوارم با درایت برانکو و همت و غیرت بازیکنان ایرانی بتوانیم ضمن ارائه یک بازی خوب دست پر از قطر برگردیم هرچند که پیش‌بینی من از بازی امروز یک بازی سنگین است اما پرسپولیس نشان داده مقابل تیم‌های آسیایی و پرقدرت خوب بازی می‌کند و امیدوارم که همانند بازی رفت بتوانیم دست پر از این بازی خارج شویم.

پرسپولیس امشب با کادر فنی جدیدی مقابل لخویا قرار می‌گیرد. در این باره چه صحبتی دارید؟


به نظرم حضور برانکو روی نبمکت پرسپولیس یک شوک مثبت است و می‌توانیم با حضور برانکو در پرسپولیس برنامه‌هایمان را کامل‌تر در دوحه پیاده کنیم.

شما در حالی از برانکو به عنوان یک شوک مثبت نام می‌برید که حمیدرضا سیاسی تمایل به همکاری با او را ندارد.

کاملا این موضوع واضح است که سیاسی تمایلی به همکاری با برانکو ندارد اما اگر او تعجیل نمی‌‌کرد شرایط و اوضاع به هم نمی‌ریخت و همه چیز طبق روال پیش می‌رفت و وضعیت پرسپولیس خیلی‌ زودتر از اینها بهبود یافته بود اما آدم‌ها باید این را بدانند که هرچقدر هم که بزرگ باشند پرسپولیس از آنها بزرگ‌تر است و مهم این است که بدانیم پرسپولیس همیشه بزرگ باقی خواهد ماند.

علت تاخیر شما در سفر به قطر چیست؟

شاید اگر موضوع برکناری برانکو مطرح نمی‌شد به قطر نمی‌رفتم اما بعد از اینکه این موضوع رسانه‌ای شد ترجیح دادم به دوحه بروم تا ضمن حضور در کنار بازیکنان به برانکو ضمانت کامل بدهم که از او حمایت کامل خواهیم کرد.

درباره جلسه روز گذشته‌تان با وزیر ورزش و امیر خادم هم صحبت کنید.

در آن جلسه که با حضور من، خادم، سیاسی، حسنی‌خو و وزیر ورزش و جوانان برگزار شد وزیر و خادم تاکید داشتند که دیگر برای پرسپولیس حاشیه درست نشود و من هم با اختیارات قبلی به کارم ادامه خواهم داد.

به نظر می‌رسد امیررضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان در پرسپولیس تقسیم کار کرده به این صورت که شما مسئول اجرایی کارها هستید و سیاسی مسئولیت اقتصادی پرسپولیس را به عهده گرفته است.

نه اینطور نیست و این صحبت‌ها به آن معنا نیست که در حوزه مدیریت تقسیم کار صورت گرفته بلکه من به عنوان مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس کارها را انجام می‌دهم و سیاسی می‌تواند به پرسپولیس کمک مالی کند و این خواسته امیررضا خادم در این جلسه بود و هیچ تقسیم کاری در بین نیست.

با این شرایط می‌توان امیدوار بود که مشکلات مالی پرسپولیس تمام شده است.

دیگر مشکل مالی نخواهیم داشت و قول می‌دهم که بعد از بازگشت از قطر پرداختی‌هایی به بازیکنان داشته باشیم تا مشکلی وجود نداشته باشد.

از نگرانی هواداران نسبت به آینده پرسپولیس مطلع هستید؟

به هواداران می‌گویم که دیگر نگران نباشند و من به قطر می‌روم تا به برانکو اعتماد دهم که با قدرت به کارش ادامه دهد.

درباره جلسه حسین عبدی با حمیدرضا سیاسی در باشگاه هم صحبت کنید و آیا قرار است عبدی به عنوان مربی به پرسپولیس برگردد؟

خیر. عبدی به پرسپولیس نمی‌آید چراکه او بعد از حضور برانکو و دستیارانش قطع همکاری با این کادر فنی را اعلام کرد و به زودی نفر دوم را به عنوان مربی پرسپولیس معرفی می‌کنیم و عبدی هم با ما قطع همکاری کرده است. مربی دیگر پرسپولیس صد در صد ایرانی خواهد بود.

درباره وضعیت فعالیت کریم باقری در باشگاه پرسپولیس هم اخبار ضد و نقیضی شنیده می‌شود.


ببینید باقری با قدرت در پرسپولیس کار می‌کند و ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس دارد و حضور او در تمرینات کاملا موثر است. او مشورت‌های خوبی به برانکو می‌دهد و برخلاف شایعات موجود حضور کریم باقری در پرسپولیس کاملا موثر است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    ازکدام شوک مثبت میگی اقای نزاد فلاح خواهشا از پرسپولیس بروید
  • skandary ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    عجله نکن سیاسی تیم را می خره و همه این افراد آویزان به تیم می روند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس