کد خبر 408544
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: مثل گذشته با همان اختیاراتی که در حوزه‌های مختلف به من داده شده بود کارم در پرسپولیس را دنبال خواهم کرد.

به گزارش مشرق، محمدحسین نژادفلاح در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: امروز بازی مهمی مقابل لخویا در پیش داریم و برابر تیمی متمول قرار می‌گیریم. در بازی رفت و در تهران شیرازه کار لخویا با حضور تماشاگران و بعد از دریافت یگ گل از هم پاشید. بچه‌ها در ادامه آن بازی یکی از روزهای خوب خود را پشت سر گذاشتند و نتیجه بسیار خوب و ارزشمندی را رقم زدند و حالا هر دو تیم برای این بازی انگیزه‌های خاص خود را دارند.‌‌‌

وی ادامه داد: جا دارد از رفتار و برخورد برانکو و دیگر اعضای تیم در روزهای اخیر و در مواجهه با مسائل پیش آمده تقدیر و تشکر کنم‌. در بدو کار برای برانکو مسایل و حاشیه‌هایی به وجود آمد که کار را تا حدی سخت کرد. این مسایل ناخواسته ذهن بچه‌ها را هم درگیر می‌کرد، اما برانکو ایوانکوویچ تیم را به خوبی اداره و مدیریت کردند و توانستند آرامش را حاکم کنند. او کاملا حرفه‌ای برخورد کرد و همراهی که با باشگاه داشتند جای تقدیر دارد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس یادآور شد: از بازیکنان می‌خواهم همت می‌کنند تا با یاری خدا باعنایت به دعای هواداران و با بهره‌گیری از تدبیر و درایت کادر فنی نتایج خوبی را در ادامه رقابت‌های آسیایی و لیگ رقم بزنند و هواداران را خوشحال کنند.

نژادفلاح درباره وضعیت باشگاه پس ازمسایل پیش آمده در روزهای اخیر تصریح کرد: به هر حال هرچه بود در جلسه ای که سه‌شنبه با حضور  امیررضا خادم و حسنی‌خو مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان‌ داشتیم، حل و فصل شد و من مثل گذشته‌، با همان اختیاراتی که در حوزه‌های مختلف به من داده شده بود کار و تلاشم در پرسپولیس را دنبال خواهم کرد.

وی اظهار داشت: نسبت به قبل هیچ تغییری روی نداده و درصدد هستیم مسایل مالی باشگاه را نیز حل و فصل کنیم. من با قدرت، کما فی السابق در خدمت پرسپولیس و هواداران هستم. صبح امروز (چهارشنبه) هم به منظور پیگیری امور و انجام مکاتبات در باشگاه حاضر شدم و در حال حاضر نیز برای همراهی اعضای تیم در بازی حساس امروز راهی دوحه هستم و امیدوارم با دست پر برگردیم و هواداران شاد شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس