اگر مشایی هم نباشد احمدی‌نژاد، مشایی است، اگر احمدی‌نژاد نیز نباشد مشایی‌ هست. احمدی‌نژاد وقتی این حرف را زد یعنی این پیام را منتقل کرد که حتی اگر آن آقا نباشد آقای احمدی‌نژاد همان فرد است.

احمدی‌نژاد ولنجک‌نشین، دیگر احمدی سال 84 نیست/ اگر مشایی هم نباشد احمدی‌نژاد، مشایی است/ احمدی‌نژاد بارها گفت من اصولگرایی را قبول ندارم// اماده انتشار

گروه سیاسی مشرق - مسعود زریبافان یکی از مدیران احمدی نژاد در دولت دهم و رئیس بنیاد شهید بود و از سال 84 به عنوان یکی از دوستان احمدی‌نژاد در محافل معرفی و شناخته می‌شد.

وی در گفتگوی با پایگاه نماینده، اظهارات جدید و قابل تأملی درباره رییس دولت نهم و دهم دارد و با یقین اعلام می کند احمدی نژاد فعلی، احمدی‌نژاد سال 84 نیست بلکه یکی از اعضای جریان انحرافی و پیرو اسفندیار رحیم‌مشایی است.

آنچه در ادامه می‌آید، گزینشی از اظهارات زریبافان درباره احمدی نژاد است.

زریبافان درباره مجموعه متعلق به احمدی نژاد در یکی از نقاط شمال تهران به نام ولنجک و تشکیل جلسات در آنجا می گوید: اصلاً نمی‌دانم کجا است. آقای احمدی‌نژاد ولنجک می‌نشست! حتی اگر نهادی مجانی آنجا (ولنجک) را به احمدی‌نژاد داد او ولنجک‌نشین نبود، یعنی احمدی‌نژاد آن احمدی‌نژاد سابق نیست. آقای احمدی‌نژاد رضایت نمی‌داد و حتی اگر ناچار هم بود تن نمی‌داد که بیاید در ولنجک بنشیند. اصلاً چرا مخالفان مدام از ولنجک نام می‌برند؟ برای اینکه بگویند احمدی‌نژاد ولنجک‌نشین است. این (حضور در خیابان ولنجک) نشان‌دهنده عدول احمدی‌نژاد از بعضی از مواضع گذشته خود است. من روزی آقای احمدی‌نژاد را در جشن عروسی دیدم و گفتم احمدی‌نژاد یعنی همان احمدی‌نژادی که آن کاپشن را می‌پوشید، ما آن احمدی‌نژاد را قبول داریم. احمدی‌نژاد که به زور کاپشنش را درآورد و کت‌وشلوار بپوشد دیگر آن احمدی‌نژاد نیست چرا که احمدی‌نژادی که می‌شناختیم به این چیزها تن نمی‌داد و حاضر نمی‌شد حتی ظاهرش را عوض کند، می‌گفت ما این‌گونه هستیم بگذارید همین‌گونه زندگی کنیم لذا احمدی‌نژاد ولنجک‌نشین دیگر احمدی‌نژاد میدان ۷۲ نیست.

وی درباره انحراف احمدی‌نژاد، پیروی از اسفندیار رحیم مشایی و اینکه آیا احمدی نژاد از مشایی فاصله گرفته است، می‌گوید: مهم فاصله‌ای که از آن سخن می‌گویند نیست مهم این است «آقای احمدی‌نژاد متهم به فکر آن فردی است که شما اسم او را بردید» بالاخره این فرد صاحب یک فکر و ایده بود و آقای احمدی‌نژاد هم در دولت دهم به‌نوعی بر آن فکر صحه می‌گذاشت و رفتار، حرف‌ها و مواضع ایشان (احمدی‌نژاد) مواضع آن فرد بود و پیش‌ازاین هم بارها گفته بود «احمدی‌نژاد یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی‌نژاد» این گفته یعنی چه؟ یعنی اگر مشایی هم نباشد احمدی‌نژاد، مشایی است، اگر احمدی‌نژاد نیز نباشد مشایی‌ است. احمدی‌نژاد وقتی این حرف را زد یعنی این پیام را منتقل کرد که حتی اگر آن آقا نباشد آقای احمدی‌نژاد همان فرد است مگر اینکه بیاید به‌صراحت بگوید من دیگر مشایی نیستم و آن فکر را قبول ندارم. هر وقت تبری پیدا کرد می‌گوییم از او جدا شده است و آن فکر را فکر غلطی می‌داند اگر این حرف را زد و فیزیکی‌ هم جدا شدند ما قبول می‌کنیم.

احمدی‌نژاد ولنجک‌نشین، دیگر احمدی سال 84 نیست/ اگر مشایی هم نباشد احمدی‌نژاد، مشایی است/ احمدی‌نژاد بارها گفت من اصولگرایی را قبول ندارم// اماده انتشار

رییس سابق بنیاد شهید درباره احتمال جدایی احمدی نژاد از مشایی بواسطه انحرافات می‌افزاید: من احمدی‌نژاد را فردی زیرک، باهوش، دارای ظرفیت، شجاع و اهل ریسک بالا می‌دانم اگر همان احمدی‌نژاد باشد باید اعلام موضع کند اما اگر اعلام موضع نکرد نشان می‌دهد ویژگی‌های سابق در احمدی‌نژاد کاهش پیدا کرده. خدا شاهده آقای احمدی‌نژاد در زمان شهرداری (در همان دوره‌ای که بنا داشت کاندیدای ریاست جمهوری شود) کارهایی می‌کرد که به او می‌گفتیم این اقدام به ضرر شماست و در جامعه انعکاس منفی خواهد گذاشت ولی می‌گفت اگر حرفی بزنم که مردم خوششان بیاید و به خاطر آن به من رأی بدهند من (احمدی‌نژاد) قبول ندارم، این شجاعت آقای احمدی‌نژاد برای ما برجسته بود بنابراین اگر احمدی‌نژاد همان احمدی‌نژاد سال ۸۴ باشد این شجاعت را هم دارد که بیاید ریسک و فداکاری کند، از خودش بگذرد و به قول خودش پا روی خودش بگذارد و این کار (اعلام برائت با افکار انحرافی) را کند؛ اما اگر انجام نداد نشان می‌دهد ویژگی‌های سابق من‌جمله شجاعت در آقای احمدی‌نژاد کاهش پیدا کرده است.

احمدی‌نژاد ولنجک‌نشین، دیگر احمدی سال 84 نیست/ اگر مشایی هم نباشد احمدی‌نژاد، مشایی است/ احمدی‌نژاد بارها گفت من اصولگرایی را قبول ندارم// اماده انتشار

زریبافان درباره اصولگرا بودن احمدی نژاد، به عدم اعتقاد وی به اصولگرایی اشاره کرده و می‌گوید: آقای احمدی‌نژاد بار‌ها گفت «من اصولگرایی و این حزب‌بندی‌ها را قبول ندارم» من معتقدم آقای احمدی‌نژاد در اواخر دولت دهم به لحاظ فکری، مرامی از افکار اصلاح‌طلبی و اصولگرایی پیدا کرد و خود وی بار‌ها اعلام کرده بود من چنین تقسیم‌بندی‌هایی را قبول ندارم. من معتقدم با گفته‌های احمدی‌نژاد نباید او را در طیف اصولگرا گذاشت چون بار‌ها گفته این طیف‌بندی‌ها را قبول ندارم حتی از ابتدای دولت نهم می‌گفت «من خیلی طیف‌بندی‌ها را قبول ندارم».

مدیر دولت اسبق با توجه به تخریب‌های صورت گرفته از سوی جریان اصلاحات درباره احمدی‌نژاد و همچنین تبری جستن اصولگرایان از رییس دولت دهم، به عدم ریسک جریانات سیاسی روی احمدی‌نژاد اشاره کرده و می‌گوید: بعضی از تفکرات احمدی‌نژاد به اصلاح‌طلبان نزدیک شد البته آقای احمدی‌نژاد در منظر اصولگرا‌یان و اصلاح‌طلبان فرد غیرقابل‌پیش‌بینی و غیرقابل‌اعتمادی است لذا نه اصولگرا‌ها و نه اصلاح‌طلبان دیگر بر روی او ریسک نمی‌کنند. اصلاح‌طلبان سعی می‌کنند با تخریب احمدی‌نژاد به خودشان وجهه بدهند و اصولگرا‌یان نیز سعی می‌کنند با تبری از آقای احمدی‌نژاد به‌نوعی به خود وجهه دهند یعنی اصولگرایان با تبری و اصلاح‌طلبان با تخریب نسبت به احمدی‌نژاد موضع می‌گیرند.

ممکن است اصلاح‌طلبان در بعضی از زمینه‌ها احمدی‌نژاد را به خود نزدیک ببینید اما چون آقای احمدی‌نژاد غیرقابل‌پیش‌بینی و غیرقابل‌اعتماد است دیگر حاضر نمی‌شوند بر روی او ریسک کنند تا نزدیکی خود را به وی اعلام کنند لذا درصدد تخریب احمدی‌نژاد هستند تا از این نمد برای خود کلاهی بسازند به همین جهت به اعتقاد بنده اصلاح‌طلبان با احمدی‌نژاد یکی نخواهند شد به همین دو دلیلی که عرض شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 131
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 37
  • اهوازی ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    قبلا هم گفته بودم احمدی نژاد یک مرده سیاسی است.
  • مسافر ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    احمدی نژاد و یاران شفیقش همچون بقایی و مشایی و ملک زاده و ... ضد ولایت فقیه بودند و هستند و این اظهارات زریبافان اگرچه دیر است ولی عین حقیقت است. احمدی نژاد رسما منحرف است و رییس جریان انحرافی خود احمدی نژاد است نه مشایی
  • payam ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    حالا سندتون شده حرفای این آقا
  • بنده خدا ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    مشرق بیش از این تیشه به ریشه خودش نزنه
  • سارا توانگری ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    انصاف داشته باشیم احمدی نژاد خطاهای زیادی داشت با حدمات بسیار زیادتر آقا در آخرین پیام به وی از تعبیر "دام توفیقه" برای ایشان استفاده کرد که خیلی معنا داشت. بنابراین نباید او را اینگونه با بی ادبی و درشت گویی طرد کرد. این گونه هتاکی موجب خوشحالی اعتدالیون و اصلاح‌طلبان کذائی میشود. حرمت ها ر انشکنیم.
  • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    من طرفدار احمدی نژاد نیستم اما خداییش میدونم که الان داره هموم میدان 72 نارمک زندگی میکنه هنوز خیلی از مردم میان پیشش واسه مشکلاتشون. ولنجک هم محله کارشه مثل اینکه دفتر دانشگاهش اونجاست
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    زریبافان عقل سیاسی ندارد. و بیش از این نمی فهمد
  • ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    فقط حساب یک نکته را نکرده ای! و آن اینکه همه این کسانی که به قول شا اعتراف دارند می کنند هیچ کدام تا زمانی که پست و مقام داشتند حاضر به دل کندن از دولت انحراف را نبودند! یک وزیر ، استاندار و حتی بخشدار را نمی یابید که خودش مرد و مردانه در اعتراض به انحراف استعفا کرده باشد!! خودتی مسافر! همه سیاسیون ایران فدای یک تار موی احمدی نژاد.
  • ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    تازه شده لنگه بقیه، پس فکر نکن با توهین به احمدی نژاد، ملت فتنه گری حضرات رو فراموش میکنن
  • محمد ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    احمدی نزاد هر چی باشه سگش شرف داره به این اصلاح طلبای بدتر از منافقین و خطر ناک تر از داعش
  • ناشناس ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز / مرده آنست که نامش به نکویی نبرند
  • ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    تازه ازشرش خلاص شدیم 2ساله ازانقضاش گذشته
  • ناشناس ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    امام خمینی (ره) هم یک مدتی در جماران زندگی میکردند مگر اشکالی داشت که حالا به محل کار دکتر احمدی نژاد در ولنجک ایراد میگیرید !
  • ناشناس ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    حالا مگر پوشیدن کت و شلوار و درآوردن کاپشن اشکالی داره ؟!!
  • ناشناس ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    چپ راست کارگزار ؛ علیه خدمتگذار
  • مجتبی ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    سال 92 موقع ثبت نام نامزدها مگه نگفت احمدی نزاد یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی نزاد تازه شما دوزاریتون افتاده
  • ناشناس ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    دکتر احمدی نژاد عشق است .
  • کرارا ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    خداوندا انسان های گمراه را هدایت کن و مومنین شجاع ماننده آقای احمدی نژاد دلاور را حفظ بفرما
  • pipa ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    دروود بر مرد مردان
  • علیرضا اهواز ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    این جریان انحرافی که میفرمایند کجاست ؟ اینهمه تخلفی که ازش اسم بردن و اینهمه تهمتی که به افراد زدن چرا پیگیری نشد ؟ مگه میشه یک جریان انحرافی که از رییس مجلس تا بعضی از همین آقایون پایداری هر روز اسمش رو میاوردن و میگفتن ابعادش خیلی وسیع و عمیق شده تو کشور ، یک شبه غیبش بزنه و دیگه کسی هم پیگیرش نشه و نتونه حتی یک سند و مدرک ازش نشون بده ؟! وجدانا برید خودتونو مسخره کنید
  • علیرضا اهواز ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    نه هاشمی و خاتمی و موسیوی و کروبی اصل ولایت فقیه شما هستن ؛ به همین دلیل احمدی نژاد ضد ولایت فقیه هستش ! ضد ولایت فقهای شماست !
  • سینا ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    آخرش هیچکی نتونست این انحراف رو اثبات کنه و دلیلی مستند واسه بد بودن اقای مشایی بیاره...جالبه بخدا و هنوزم رهبر عزیز توی بعضی سخنرانیا اعلام رضایتش و حمایت از اقای احمدی نژاد رو اعلام میکنه...این نون به نرخ روز خور ها ول کن نیستن
  • حسین ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    این تخریب های ناجوان مردانه بر ضد دکتر احمدی نژاد تنها فایده ای که دارد حقانیت و مظلومیت او را بیشتر مشخص می کند. اندکی صبر...
  • ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    خاک به چهره آفتاب نپاشید ، احمدی نژاد ولایتمدارترین و دلسوزترین فرد برای مردم بود و هست و دوباره مردم او را به صحنه خواهند آورد.
  • علی ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    آقای احمدی نژاد بیاکه مردم ایران دارن دردوره آقای روحانی بیش ازاندازه رنگ آسایش را به خودش می بینند
  • ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    بعید میدونم این صحبتها رو آقای زریبافان کرده باشه ، ولی اگر ایشون گفته واقعا باید خجالت بکشه ، چون نشون میده آدم منافقیه که الان این حرفها رو میزنه...
  • ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    هم خودت هم احمدی عددی نیستید فقط آقا و مراجع معم تقلید بقیه جوجه ای بیش نیستند
  • ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    آقای زریبافان شما در اندازه ای نیستید که در مورد عزیزترین یار محرومان اظهار نظر کنی ، برو این دام برمرغی دگر نه
  • ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    مشرق یعنی روش انگلیسی تفرقه بیانداز و حکومت کن!!!!!
  • ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    به اندازه ای بی ارزشی که به مسخره شدن هم نمی ارزی
  • حسن ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    انشاءالله که احمدی نژاد دیگر هیچ مسئولیت مهمی در کشورمان نخواهد داشت.
  • سینا ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    امکان تغییر برای همه هست بهترین تغییر درجهت دستورات الهیست وبدترین درمسیر خودمحوریست بعضیا درصدد ایجاد مکتب جدیدند در تقابل با اسلام ورهبری ازجمله ......
  • محمد رضا ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    حیف از طلا که خرج مطلّا کند کسی . حیف از اون همه زحمتی که تو ستاد های مردمی برای این آقا کشیدیم.
  • عبدخدا ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    آقای اهوازی ؛ اونهمه تخلف و اسمی که احمدی نژاد شما اسم برد کجاست؟ میگفت اسم مفسدان اقتصادی در جیب من است ، البته راست میگفت بنده ی خدا ؛ اسم دوستان و نزدیکان خودش را میگفت که در جیبش بودند
  • عبدخدا ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    روی سخنم با علیرضا اهواز بود
  • masoud ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    محلشون گوجه فرنگی کیلوئی 800 تومانه
  • ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    جناب مسافر منحرف برای یه وعده این آقاست!! چنان مملکت رو به سوی نابودی سوق داد و آنچنان تحریم ها رو در کشور موثر کرد که ناگزیر شدیم از بعضی از اصول واقعیمون واقعا پا پس بکشیم ! ضمنا هیچ بنی بشری نمی تونست همچین خدمتی رو به اسرائیل و آمریکا و کشورهای غربی بکنه! اون ابلهی که همه سیاسیون رو فدای احمدی نژاد میکنه نمی دونم به جای مغز توی کله اش چی داره؟
  • ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    تو توی توهم خودت غوطه ور باش عزیز جان!! بلاهت که شاخ و دم نداره!
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    ایندفعه بیام باید بری کاسه گدایی دستت بگیری ها !! نگی نگفتم!!
  • دوست البرت ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    خدا لعنت کنه کسانی رو که به کشور و مردم و ولایت خیانت کردن از ... تا ......
  • ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    احمقهای بی شعور چرا در خصوص رئیس جمهوری را که خدمات خوب ولرزشمندی را برای نظام انجام داد اینگونه سخن می رانید . تنها مرد عمل در میدانهای مبارزه با دشمن ودوستدار رهبری نظام وارزشهای نظام شخص احمدی نژاد بود وبس . مابثی در سیاست هاشون خیلی لنگ زدند . خیلی با دشمن یا الله بفرما کردند . بدشان نمی آمد با امریکا دست مودت ودوستی بدهند وهمه چیز نظام را به راحتی بفروشند 0 این جماعت محرم نظام ورهبری نبودند0
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    عزیز ترین یار محرومان!!!! وای خدا تو دیگه چقدر تعطیلی !!! آخه کدو خان تو یه کاری رو نام ببر زمان این آقا آفتابه نگرفته باشن بهش!!
  • ناشناس ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    شماها و آنور آبی ها (غربی ها) از زمانی که فهمیدید که زمزمه های بگوش میرسد که آقای احمدی نژاد درتکاپو ورود به عرصه سیاست است بدجوری به تلاش افتادید که ایشان را کله پا کنید مگرشما نمی دانید که بالای 80 درصد مردم پایین جامعه آن 7 دهک معروف طرفدار آقای دکتر احمدی نژاد هستند ایشان فردی ولایتمدار و ولایت پذیر وولایت دوست وگوش بفرمان رهبر وسرباز آقا امام زمان(عج) وخدمتگزار صدیق مردم کوخ نشین ایران اسلامی هستند موقع انتخابات اگر صلاح باشد وایشان بیایند آن وقت خواهید دید وبه شما هم دلداری بدم که ایشان باشماها کاری ندارند ایشان فقط متخصص در کله پا کردن سیاسیون صهیونیستی وغربی هستند که تقریبا" 90درصد کشورهای جهان راچپاول وغارت و استعمارکرده اند من به شما قول میدهم آقای دکتر باشماها اصلا" کاری ندارد پس نگران نباشیدباتشکر
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    همه اطرافیان احمدی نژاد همین طورن که شما میگی ناشناس 6:47 منتها دیر خودشون رو نشون دادن!! فکر میکنی مملکت چرا به این روز افتاده!! ا...
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    ناشناس 6:43 عقل میراث گرانبهاییه سعی کن دنبالش باشی !!!
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    محمود جان ما اصولگرا نیستیم که نمک نشناش باشه پرونده اصولگرایان با تهمت ها و تخریب ها و کینه توزی ها بسته شده است ما حزب اللهی هستیم حزب الهی قدر خادم و سروزش را می شناسد حتی اگر خطا کرده باشد
  • ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    خان توانگری لطف کن 4 تا خدمات بسیار زیادتر ایشون را برای ما نان ببر که ما هم بدونیم؟ مملکت رو شخم زد رفت این به نظر شما خدمات بسیار زیاد ایشونه!!!
  • ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    علیرضا اهواز : این جریان انحرافی یه شاخه اش در جیب احمدی نژاده و یک شاخه اش به مغز جنابعالی ربط داره که بفهمی 11 روز خونه نشینی یعنی چی؟ که بفهمی انتصاب یه منحرف به عنوان مشاور یعنی چی؟
  • كاظم ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    خدا آخر و عاقبت اين بيچاره را ختم به خير كند و بهش فرصت و توفيق توبه و جدايي از شياطين و وساوسشان را بدهد در اين سال‌ها و با مطالعه مطالبي از اين دست و موضع‌گيري‌هاي حواريون و دوستداران بي چون و چراي ايشان (شبيه حرفهاي همين كامنتها) دلم بيشتر به حال ايشان مي‌سوزد چراكه حتي اگر از گناه و انحراف خودش هم چشم بپوشند بعيد است از منحرف كردن و به اشتباه انداختن اين جوانان و دل‌هاي بي غل و غش و ساده آنها بگذرند بعضي از اين بچه‌ها را من مي‌شناسم و شهادت مي‌دهم كه از سر ارادت محض به عدالتخواهي و ارزش‌هايي از اين دست بود كه عنان عقل و دينشان را به دست اين بنده خدا دادند و وقتي اين سردارشان از درون شكست خورد و دل به جبهه دشمن باخت ديگر نتوانستند سره از ناسره را تشخيص بدهند. خدا همه ما را ببخشد و بيامرزد و به حق مولود اين ماه عزيز ما و سرگذشت ما را باعث عبرت ديگران و تاريخ نفرمايد... آمين يا رب العالمين
  • حیدر ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    حیف و صد حیف! که خدمتگزاری مثل احمدی نژاد از دست رفت یاد اون دوران سفرهای استانی و اقتدار در مقابل یاوه گویی های دشمنان انقلاب به خیر امید محرومان بود رییس دولت قبل یعنی هفتم و هشتم که عاقبتی بدتر پیدا کرد و تا مرز فروپاشی نظام حکومتی کشور پیش رفت اون شد انحرافی این شد سران فتنه! خدا عاقبت روحانی را ختم به خیر کند انشاءالله
  • علي ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    درود بر احمدي نژاد حداقل اگر ميگفت كاري ميكنم اونقدر شجاعت داشت كه اون كارو انجام مي داد در اين دولت قيمت لبنيات و نان 3 بار تا حالا گرون شده كسي هم صداش در نمياد دلار هم كه بالاتر از زمان دكتر شده
  • حیدر ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    بنده خدا! مشرق راست میگه این حرفای زریبافانه حرفای زیباکلام و نوبخت و هاشمی نیست
  • ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    ترسیدین بد جوری درکش راحته ! وقدرت شیرین . خوب احمدی نژاد قرارداد نگینی نبسته چه خالی بندیهایکه براش درست میشد!
  • حیدر ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    نه عزیز من! ما هرچی باشه نمیخوایم ما عمار میخوایم مالک اشتر میخوایم اونا خودشون را با امامشون مقایسه میکردند و به امامشون اقتدا میکردند بصیرت داشتند و عمل میکردند فرق بهار عربی و بیداری اسلامی را هم بلد بودند!!!!!!!!!
  • مجتبی ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    ترس از محاکمه و سرنوشت رحیمی ، چه ها میکند..........
  • reza ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    دمت گرم
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    متاسفم برای کسانی که هنوز از این شخص طرفداری میکنند. واقعا متاسفم. از ته قلبم متاسفم. و برای خودم متاسفم که جوونیمو در دوران این شخص با سیاست و برنامه های غلطش بر باد رفت.
  • دوست ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    آقای زریبافان نمیدانم چرا تا آخرین روز در پست ماندی دم نزدی حالا از انحراف محبوب قلوب مستضعفین میگویی باشه اگر احمدی نژاد منحرف هست (که نیست) ما تا آخر خاطر خواه ایشان هستیم احمدی نژاد مرد نیک هست که شجاعت و انقلابی و ولایتمدار هست و حامی مستضعفین باور نمیکنید برید در متن مردم در شهرها و روستاها ببینید که در دل مردم حک شده
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    زنده باد دکتر احمدی نژاد. چشمهای بدخواهات کف پاهات دکتر
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    چون دوست دشمن است ، شکایت کجا بریم ....فعلا تخریب احمدی نژاد مد شده اینم روش ولی مردم گول نمی خورن و عاشقشن ؛ بدخواهان باید بمیرن چون او در راه است
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    چون دوست دشمن است ، شکایت کجا بریم ....فعلا تخریب احمدی نژاد مد شده اینم روش ولی مردم گول نمی خورن و عاشقشن ؛ بدخواهان باید بمیرن چون او در راه است
  • ناشناس ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    ناشناس 08:54 توسعه صنایع پتروشیمی و هوافضا و هسته ای و نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی و فولاد و سیمان و توسعه فازهای مختلف پارس جنوبی و ساخت هزاران کیلومتر خطوط ریلی و اتوبان و جاده و ساخت چندین میلیون مسکن مهر و اجرای دولت الکترونیک گوشه ای از خدمات دکتر احمدی نژاد است .
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    خوشم میاد احمدی نژادی ها مثل مور و ملخ ریختن توی این صفحه و دارن لینک این خبرو برای هم میفرستن و درخواست مثبت زدن برای کامنت هایی میکنند که به سود احمدی نژاد و منفی زدن برای کامنت های ضد احمدی نژاد. اشکالی نداره. با این کارها نمیتونید به قدرت برگردید.
  • ناشناس ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    بنده برای شما متاسفم شما اگر دوران هاشمی را دیده بودی متوجه میشدی که سیاست غلط و برنامه های غلط یعنی چی و البته احتمالا"تا سال 96 به این نتیجه میرسی .
  • ناشناس ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    دکتر احمدی نژاد هیچ قراردادی را امضاء نکرد که به ضرر ملت ایران باشد و با قدرت در مقابل زورگویی امریکا و غرب ایستادگی میکرد و به همین دلیل محبوب مردم است .
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    قبلا هم تو زیاد زر زدی.
  • ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    دوسش دارم نژاد رو
  • ناشناس ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    ناشناس 08:32 کسانی که تهمت دروغ تقلب به نظام زدند و امنیت ملی را تهدید کردند و فتنه اکبر را ایجاد کردند باعث تشدید تحریمهای ظالمانه شدند و خدمت به اسرائیل و غرب کردند و فراموش نکنید که شیمون پرز گفته بود که باید کاری کنیم که بودن با احمدی نژاد به ننگ تبدیل شود .
  • ناشناس ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    انشاءالله به زودی عاشقان کدخدا و کسانی که دستاوردهای دانشمندان شهیدمون را به حراج گذاشته اند خداحافظی میکنند
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    جناب ناشناس!!!! سرور حزب الله فقط حضرت سید علی خامنه ای(روحی له الفداه) هست و لا غیر... سعی کن اینو بفهمی وگر نه هیچ بی شعوری نمیتونه حزب اللهی باشه!! افتاد؟!!
  • ناشناس ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    تمام مطالبه بالا بررسی شد نتیجه احمدی نژاد مردی بی ادب بی مطالعه بی کلاس در تمام زمینه ها حراف بی عمل در کار او می خواست همه نو کر دولت باشد نه برعکس ادعای مدیریت جهانی داشت اما در کارهای خود مانده بود. مشورت نمی کرد خود رای بود در امور بین الملل راهبردی کار نمی کرد فکر می کرد ابر قدرت است خلاصه درس خواند ولی تجربه عملی خوب یاد نگرفته بود. علم عملی در عمل اثبات میشه نه در حرف تئوری دکتر جون برو یاد بگیر.....
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    احمدی نژاد امروز= هاشمی رفسنجانی شک نکنید!
  • امیر تبریز اوغلی ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    احمدی نزاد سردار بت شکن ایران در قلب ملت جا دارد که روز به روز با اقدامات دولت تحقیر نا خواسته احمدی نژاد محبوب تر می شود
  • خداپرست ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    بر اساس فرمایش امام خمینی(ره) ملاک، حال فعلی افراد است. احمدی‌نژاد با کارهایی که به‌خصوص در 2 سال آخر ریاست جمهوریش انجام داد ثابت کرد که هیچ‌گونه پایبندی به ولایت فقیه نداره. از طرف دیگه حسن روحانی هم علی‌رغم تذکرات مکرر رهبری درخصوص لزوم خویشتن‌داری در برابر منتقدان و همچنین مسئله هسته‌ای، با بی توجهی به این تذکرات ثابت کرد که همانند احمدی‌نژاد هم روحیه دیکتاتوری داره و هم التزام عملی به ولایت نداره. به اون افرادی که با تمجید از هر کدوم از این 2 نفر سعی در بهتر نشون دادن دیگری دارن، توصیه میکنم تأمل بیشتری در گفتار و کردار رئیس جمهور فعلی و رئیس جمهور سابق داشته باشن.
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    سند ما اون تکروی ها و لجاجت ها و خود خواهی های احمدی نژاد و یارانش بود...سند ما اون بر زمین ماندن حکم حضرت آقا راجع به مشایی بود... سند ما اون تفرقه اندازی و آبروریزی یکشنبه سیاه مجلس بود... سند ما برکنار شدن تمام وزرای دولت نهم و دولت دهم بود... سند ما اون خانه نشینی بی شرمانه در یازده روز بود...سند ما... البته خود من دو دوره برای ایشون ستاد زدم و برای احمدی نژاد فحش خوردم و جزء حلقه های نزدیک به ایشون بودم و... و یقینا از گذشته خودم پشیمون نبوده و نیستم... اما اگه احمدی نژاد امروز رو که یقینا مستعد فتنه انگیزی هست اونروزها میشناختم .... بماند!
  • ناشناس ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    خودت به تنهایی گفتی یا کسی کمک بهت داده مواظب باش چشم نخوری اسپند دود کن برای خودت !
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    تو ایران حزب و جناح کیلویی چنده؟
  • امیر ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    مشرق خوب احمدی نژاد همه تون رو ترسونده . هنوز هیچی نشده همه خودشونو خیس کردند هه هه در حرف می گن احمدی نژاد دیگه قدرتی نداره ولی خودشون هم می دونند که احمدی نژاد در قلب مردم مستضعف هست
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    مادنبال شخصی هستیم که خوبی های احمدی نژادرا منهای بدیهاش داشته باشه تاحالا کسی بهترازدکترجلیلی با این اوصاف نیست
  • ناشناس ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    ناشناس 08:49 عقل میراث گرانبهایی است که متاسفانه شما از آن محروم هستید !!!
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    ببینم داداش خوابی یا خود را به خواب زدی ؟؟ محمود خان دلار را حدود 3700تومان تحویل داد. الان دلار مابین 3300تا3400 است. قیمت نان هم بدست مبارک ایشون افسار گریخت یکبار آزاد شد بعد همان نرخ آزاد شد سهمیه... ماشاالله به مدیریت....
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    راست میگی بهترین قرار دادها را با چین بست وایران شد زباله دان چین وترکیه و شیوخ بهترین استفاده را از واسطه گری و دور زدن تحریم بردند و الان شدند بلای جان منطقه...
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    ناشناس 9:41 در حرف بله همه این کارها رو ایشون انجام داده مثل همون نرخ بیکاری اعلام شده و همون بی اثر بودن قعطنامه ها و پاره شدن قعطنامه دون غربی هاست!!!! ولی در عمل فازهای پارس جنوبی در زمان ایشون عملا تعطیل شد و تمام شرکت های نفتی طرف قرارداد از ایران رفتن و بسیاری از نیروها بیکار شدن صنایع پتروشیمی به جای محصولات پرارزش پتروشیمی بنزین بی کیفیت تولید کردن کجای این موضوع شکوفایی صنایع پتروشیمی نام داره!! وضعیت سیمان رو با حضور در کارخانه های سیمان و میزان تولید و شیفت کاری نیروها به راحتی می تونی متوجه بشی!!
  • مهدی ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    با سلام. اون موقعی که آقای خامنه ای خودش را کشت که به امثال این آقای زریبافان حالی کنه که مسائل رو اصلی و فرعی کنن، این ها متوجه نشدند. فتنه اومد و دوباره عنان مملکت رو گرفت این ها هنوز هم متوجه نیستند. خداییش یا خیلی احمقند یا خائنند. مسألۀ اصلی الان احمدی نژاده؟ دوست دارید افکار عمومی منحرف بشه از مسألۀ اصلی ملت؟
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    حدادعادل: اصلاح طلبان(فتنه گران) مایلند احمدی نژاد به انتخابات وارد شود.
  • معین ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    ای مشرق بدبخت نون احمدی نژاد میخوردین حالا بر علیه کار میکنین امیدوارم احمدی نژاد را بار دیگر در ریاست جمهوری ببینیم و ریشه شما تندروها رو بزنه
  • حميد ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    با توجه به سيماي نوراني آقاي مشايي تا حالا كسي تحقيق كرده كه ممكنه رابطه آقاي احمدي نژاد با ايشان خيلي خاص باشد؟مثلا عشق افلاطوني
  • سيد جواد ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    احمدي نژاد و فراز و فرودش فرصت خوبي بود تا اين روايت زيباي مولايمان اميرالمومنين را درك كنيم كه فرمودند:إِنَّ الْحَقَّ لا یعرَفُ بِالرِّجالِ، اِعرفِ الْحقَّ تَعرِف أهلَهُ؛ حق به شخصیت ها شناخته نمی شود. خودِ حق را بشناس تا پیروان آن را بشناسی» («مجمع البیان»، ج 1، ص 211) با دوستانمان پشت سر ايشون سينه مي ميزديم اما ايشان مسير كج كرده و دوستان را با خود برد.
  • سيد جواد ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    احمدي نژاد و فراز و فرودش فرصت خوبي بود تا اين روايت زيباي مولايمان اميرالمومنين را درك كنيم كه فرمودند:إِنَّ الْحَقَّ لا یعرَفُ بِالرِّجالِ، اِعرفِ الْحقَّ تَعرِف أهلَهُ؛ حق به شخصیت ها شناخته نمی شود. خودِ حق را بشناس تا پیروان آن را بشناسی» («مجمع البیان»، ج 1، ص 211) با دوستانمان پشت سر ايشون سينه مي ميزديم اما ايشان مسير كج كرده و دوستان را با خود برد.
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    واقعا گل گفتی ! هر دو رئیس جمهور متاسفانه به توصیه های رهبری هیچ توجهی نداشته و ندارن، ولی درمورد تمجید در بعضی از کامنت ها آدم تعجب میکنه که طرف کاستی ها رو می بینه ولی باز از یک جریان خاص دفاع میکنه! نمی دونم تا کی باید متوجه بشیم مهم مملکت و رهبر و ملتن نه شخص و جریان و گروه خاص!
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    ناشناس 9:23 فقط شما نبودی این سرنوشت محتوم خیلی از افراد امثال من و شماست!! فقط مختص به دوران احمدی نژاد هم نیست در همه دوره ها فقط مردم ضرر کردن حالا هر زمان به نحوی بوده!
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    چرا در زمانی که در قدرت بودن این صحبت ها رو مطرح نکردند جناب زریبافان؟؟؟
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    مرده شور اصلاح طلبا و بدخواهان احمدی نژاد و ببرن یکجا.... عاشقتم حاج محمود .... لعنت به کسایی که منفی میدن
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    درود بر احمدی نژاد ... مرد صبر و استقامت و امید محرومان
  • م ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    ناشناس 08:54 دوستمون ، طرح هاي مهر ماندگار رو از قلم انداختن . طرحهايي كه دولتهاي بعدي را متعهد به فرجام رساندن آنها مي كنه... ضمناً تحريم هاي فلج كننده با مديريت استكبار جهاني و با همكاري دوستان داخلي شون همچنان ادامه داره و هر چه هم لبخند زده مي شه ، شدير تر ميشه
  • سيد جواد ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    احمدي نژاد و فراز و فرودش فرصت خوبي بود تا اين روايت زيباي مولايمان اميرالمومنين را درك كنيم كه فرمودند:إِنَّ الْحَقَّ لا یعرَفُ بِالرِّجالِ، اِعرفِ الْحقَّ تَعرِف أهلَهُ؛ حق به شخصیت ها شناخته نمی شود. خودِ حق را بشناس تا پیروان آن را بشناسی» («مجمع البیان»، ج 1، ص 211) با دوستانمان پشت سر ايشون سينه مي ميزديم اما ايشان مسير كج كرده و دوستان را با خود برد.
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    من هم به شما قول می دم ایشون با سیاسیون صهیونیستی و غربی هیچ کاری ندارن!! اقتصاد مملکت رو میخوان ویرونه تر کنن!
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    خخخخخ !! شب بخیر عمو!! حرف های خنده دار میزنی! از حرفات مشخصه که تو جز اون دسته افراد بسیار با شعوری !!!! آدم به داشتن همچین هموطنی افتخار نکنه باید چیکار کنه!! نه نه تو بگو!!
  • سيد جواد ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    احمدي نژاد و فراز و فرودش فرصت خوبي بود تا اين روايت زيباي مولايمان اميرالمومنين را درك كنيم كه فرمودند:إِنَّ الْحَقَّ لا یعرَفُ بِالرِّجالِ، اِعرفِ الْحقَّ تَعرِف أهلَهُ؛ حق به شخصیت ها شناخته نمی شود. خودِ حق را بشناس تا پیروان آن را بشناسی» («مجمع البیان»، ج 1، ص 211) با دوستانمان پشت سر ايشون سينه مي ميزديم اما ايشان مسير كج كرده و دوستان را با خود برد.
  • عماد ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    سرور فقط سید علی
  • عماد ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    نه فقط 11% سهم ایران از دریای خزر رو بخشید رفت. واقعا چه ایستادگی و مقاومتی به به
  • ناشناس ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    ناشناس 10:57 واردات کالاهای بنجل چینی از سال 80 در دولت خاتمی شروع شد و البته در 20 ماه گذشته افزایش 50 درصدی داشته است !
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    ناشناس جان حتی اگه بلاهت شاخ و دم داشته باشه هم تو نمیتونی ببینیش. چون رسما نابینایی
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    ناشناس بی ادب و بی شرافت 08:43 از مسکن مهر تا پارس جنوبی و از جاده های روستایی تا راه آهن خدمات این آقا بی نظیر بوده حالا شماها کور هستین یا مصلحتی کور شدین به خودتون مربوطه
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    انشالله که این آروز را به گور میبرید
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    ناشناس 12:13 خودت با شعور تری اگه کسی به اون نتونه افتخار کنه حتما و بی تردید به تو میتونه افتخار کنه. والا. باور نمیکنی؟
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    دیگه وقاحت و لجن پراکنی رو از حد گذروندید به هر حال اگه زور بنده خدا نرسه زور خود خدا میرسه و خدا خیلی سخت انتقام میگیره
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    اگه احمدی نژاد ولنجک نشینه ، منتخب شما ها که فعلا کاخ نشینه !!!!!!آخه چقدر احمق و ابلهید شما چپیا
  • عجل لوليك الفرج ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    ايران ديگه رئيس جمهوري مثل احمدي نژاد به چشم نمي بينه. داش محمود دوستت داريم .
  • محمد ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    فعلنه که اگه احمدی نژاد یه مشایی و رحیمی داشت دولت روحانی هاشمی و خاتمی صدها مشایی و هاشمی و خاتمی دارند و داشتند
  • عبدالله ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    فراموش نمی کنیم که سگ زنجیر کرده آمریکا یعنی (( اسرائیل)) چند سال قبل گفته بود که باید کاری کرد دیگر از احمدی نژاد و افکارش وجودش اثری نماند نمیدانم در کدام جهت حرکت می کنیم. فاعتبروا یااولی الابصار
  • علیرضا ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    سلام و عرض ادب از دسیسه ها و شگردهای مذبوحانه جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن قبح زدایی از حرایم و خطوط قرمز اعتقادی مذهبی و دینی و بالاخص تخریب وجهه شخصیت و آبروی رجال سیاسی و دینی هر کشوریست که در تضاد با امپریالیسم بین المللی گام بر میدارند دکتر احمدی نژاد هم از این قاعده مستثنا نیست یک حساب دو دو تا چهارتاست در جاییکه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای برای ایشان عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را در نظر میگیرند و صد البته منتقدین مخرب ایشان را نقد منصفانه و انصاف دعوت میکنند پاسخ خیلی از تخریبهای ناحق به ایشان را میگیریم. با تمامی این تخریبهای ناجوانمرانه ایشان کماکان در دل خیل عظیمی از قشر متوسط و ضعیف جامعه حکومت و سردمداری میکند کسی منکر اشتباهات بعضا فاحش ایشان نبوده و نیست ولی انکار محبوبیت ایشان هم ظلم به نهایت بزرگیست دوستان کامنتهای زیبا و منطقی رو نوشتار فرمودند احسنت به بصیرت و نمک شناسی این عزیزان عزت و اقتدار تعظیم به کدخدای پوشالی نیست عزت و اقتدار ایستادگی و پایداریست در برابر ظلم زیاده خواهی و استکبار قدرتهای به اصطلاح بزرگ احمدی نژاد و جلیلی از این دسته اند قبول 20درصد غنی سازی آلماتی قزاقستان کجا و 3/67 درصدی مقیاس آزمایشگاهی سوییس کجا دکتر برای بهاری مجدد می بایست از مشایی فاصله بگیرد امری که امام خامنه ای نیز بدان اشارت داشت: (بکارگیری ایشان به مصلحت دولت و نظام نیست) اندکی صبر سحر نزدیک است مانا باشید انشاالله
  • مهدی ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    عشق است احمدی نژاد...
  • نیما ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    کور شود هر آنکه نمی تواند بزرگی ات و نقشی که از تو بر دلها نشسته است را ببیند
  • مجید ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    مشرق درسته نظرم غیرقابل انتشار بود ولی خداییش حال کردی زدم به هدف اصل سیاست رو فهمیدم
  • علي رضا ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    توو اين كشور توو هر دوره يه مهره اي رو ميشه اينا همش حرفه مهره بعدي كيه؟
  • ناشناس ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    احمدی نژاد ایده آل نبود اما خوبیهاش بیشتر بدیهاش بود احمدی نژاد واقعا در حق مردم کارهای بسیار بزرگی کرد خیلی روستا ها راآباد کرد خیلیها را خانه دار کرد او برای ایران کارهای بسیار بزرگی کرد برنامه هسته ای را توسعه داد وبسیاری از مشکلات مردم را حل کرد من در انتخابات 94 اگر کسی بهتر از احمدی نژاد نبود به او رای می دهم او مردی بود که مقابل امریکا و زورگوییهای این شیطان ملعون ایستاد
  • ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    جناب ناشناس حالا خدا را شکر کن که کشور از اون همه انحراف نجات پیدا کرد افتاد دست انقلابیون و ولایتمداران ناب!
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    خائن هستن. فقط ادعای ولایتمداری دارن
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    فعلا که اتحاد اصولگرا و اصلاح طلب و سلطنت طلب و منافق و ... در مثبت و منفی هم به ما احمدی نژاد یها نمیرسه. وای به حال وقتی که در انتخابات اصلاح طلب و اصولگرا به 2 دسته تقسیم بشن!
  • ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    جناب ناشناس دلار در اوجش به فرمان مزدوران به 3700 رسید. بعد از مصاحبه احمدی نژاد و دستگیری عده ای از دلالان، قیمت تا 2850 تومان پایین آمد. بعد اظهار نظر یه بنده خدایی قیمت را مجددا به 3300 برگرداند. دوباره سر انتخابات قیمت کم شد و رسید به 2900 که سیف گفت دیگر نمی گذاریم پایین بیاید! پس دولت روحانی دلار 2900 تومانی را در روز تنفیذش تحویل گرفت. به اضافه اینکه شما که عرضه گرفتن به قول خودتون افسار گریختگی نان را ندارین پس وای به حال بقیه مسائل...
  • ehsan ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    خداشاهده اینقدر ادم که سرشو تو برف کرده باشه ندیده بودم که دیدم... ای کاش یک 4 سال دیگه هم ایشون بودن تا این گروه کوچک از مردم هم به خدمات ایشون پی میبردن!!
  • ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    احمدي نژاد خيلي آقاست خيلي هم با هوشه با همين مشايي مشايي كردنش حاج آقا خاطره رو از شركت مجدد در انتخابات رياست جمهوري محروم كرد حالا شما بشين هي بگو مشايي مشايي كردن احمدي نژاد براي چي بوده ؟ زوده حالا حالاها پي به هوش و فراست و ولايي بودن احمدي نژاد ببري.
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    Like
  • سادات ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    بنـده هـم قبـلااشاره کردم که من این نظر-جناب اهوازی-را قبول ندارم، اولاآقای احمدی نژادیک مـرده سیاسی نیست، چـرا؟ چون رهبر معظم انقلاب درپیام تسلیتی که به ایشان به خاطر درگذشت مادرمحترمشان صادرکردند، آقای دکتراحمدی نژاد رابا جمله دعایی "دام تــــــــوفــیـقــه"موردخطاب قراردادند، واین به معنای این است که رهبری ازخداوند،"دوام و ادامه" ی توفیق برای کار وخدمتگذاری ایشان را مسئلت کردند. دوم،این "توده های مردم "بودند که با رای های تعیین کننده ی خود ،"دو دوره" به ایشان "رای" دادند. و"رای" مردم هم "مـحـتـرم" است. اگرکسی به "عملکرد" آقای احمدی نژادانتقاددارد،حق نداردایشان راتکفیرکرده ویا"لــــــعــــــن"کند.. "خدمات" دولت نهم ودهم "قابل اغماض"نیست،واشکالات آن دولت هم "قابل انکار"نیست . . در"مجموع" بایددیددربعدداخلی وخارجی چه دستاوردهایی برای کشور داشته است. نه دفاع صددرصددرست است ونــه سـیـاه نـمایی مغـرضانه . . اشکالات امروز،مانع دیدن "خـدمات"دیـروز نشود،خدماتی که درزمان گذشته ، متوقف نشده وبسترفعالیتهای امروزاست. . شایسته است اگرنظری میدهیم،قبلا "اطلاعات درست"و "مقدمات منطقی" رافراهم بکنیم وبعد"نـظـر"بدهیم . . باتشـکر
  • faeze ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    واقعا تاسف باره نظر بعضي از دوستان ما پيرو رهبر عزيزمونيم! واقعا يه ادمي ک به فکر مردمش بود رو اينجوري تخريب نکنيد روحاني چه گلي به سرتون زد؟جز حقارت ظريف و دوستاش چه کردن ک اينقد خوشحاليد؟ واقعا تاسف اقاي احمدي نژاد رو به صحنه برميگردونيم ب کوري چشم دشمناش
  • faeze ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    هه ولنجک از مهمونياي کاخ سعد اباد خبر داريد؟!؟ از خدا بترسيد
  • داود ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    آخه مشرق جان چرا تیتر دروغ می زنی؟ بالا 99 درصد زریبافان تعریف از احمدی نژاده اون وقت شما یک تیتر مبهمی می زنی که اصلا زریبافان بر زبان نیاورده. جالب اینجاست که کامنتهایی که گذاشته شده معلوم است که هیچ کس متن را مطالعه نکرده و نظر داده و مشرق هم این را می داند که امروزه کسی حوصله خوندن متون را ندارد. آقایی کامنت میذاره که بابا اینها حرفهای زریبافان است نه نوبخت و هاشمی. آخه بنده خدا یا نظر نده یا اگه می خوای نظر بدی اول متنو بخون
  • بهزاد ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    احمدی نزاد حامی نظام وولایت هستند و سردار سازندگی ایران درود بر او
  • فرهاد ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    من از سیاست سر در نمیارم ولی خدایی عاشق احمدی نژاد بودمو هستم واقعا جنسی از جنس مردم
  • اسفندیار ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    0 0
    ز محمود یاد کن ای روزگار بهین مرد غمخوار با اقتدار ز ترفند بهتان چنان گشت کار حیا شرمگین شد شرف داغدار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس