کد خبر 397944
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱

یک استاد دانشگاه گفت: در واقع آقای روحانی همانند آقای احمدی نژاد می‌خواهد پرداخت یارانه را به نفع خود مصادره مطلوب کند و خیلی برایش مهم نیست در ۲۰ سال آینده چه بلایی سر مملکت می‌آید.

زیبا کلام:۸۰ درصد کارهای روحانی پوپولیستی استبه گزارش مشرق، صادق زیباکلام که از طرفداران دولت حال حاضر بشمار می‌آید، در گفت‌وگویی با اشاره به شباهت بعضی از رفتارهای آقای روحانی با رئیس جمهور سابق، گفت: خیلی وقت‌ها آقای روحانی فیلش یاد هندوستان می‌کند و به شدت کارهای پوپولیستی احمدی نژادی را انجام می‌دهد.

وی افزود: معتقد هستم 80% کارهای او (روحانی) ناشی از پوپولیسم است و 20% مثل احمدی نژاد رفتار نمی‌کند و سعی دارد کمی عالمانه‌تر مثل یک حقوق‌دان رفتار کند. برای اثبات این حرف کافی است نطق‌های آقای روحانی در 19 ماه گذشته را با سخنان آقای هاشمی رفسنجانی مقایسه کنید. خیلی کم دیده می‌شود آقای هاشمی رفسنجانی پوپولیستی صحبت کند. 90 درصد آنچه می‌گوید در جهت بازگو کردن مشکلات است اما آقای روحانی سر خمره پوپولیستی می‌رود و به نظر من این اصلا صحیح نیست.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در مورد یارانه‌ها روحانی اصلا حاضر نیست با مردم واقعیت را در میان بگذارد، اظهار داشت: وی ترجیح می‌دهد وضعیت به همین منوال باشد ولی به محبوبیتش خدشه‌ای وارد نشود. متاسفانه پولی که برای یارانه نقدی سال آینده پرداخت می‌شود تقریبا برابر با کل بودجه عمرانی مملکت است و این فاجعه است.

زیباکلام خاطر نشان کرد: چرا آقای روحانی جلوی آن(پرداخت نقدی یارانه‌ها) را نمی‌گیرد، برای اینکه نگران محبوبیتش است. می‌گوید چرا کاری کند که فردا در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آرایش کاهش پیدا کند. در واقع آقای روحانی همانند آقای احمدی نژاد می‌خواهد پرداخت یارانه را به نفع خود مصادره مطلوب کند و خیلی برایش مهم نیست در 20 سال آینده چه بلایی سر مملکت می‌آید.

منبع: مثلث

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رحمن ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    1 0
    مرد حسابی این یارانه ها تنها پولی است که در درآمد میلیارد دلاری نفت کشوربدست مردم می رسد و این را شما طمع دارید که مردم بی بضاعت دریافت نکنند و مانند دزدی های میلیاردی برایش کلاه دوخته اید .جلوی دزدی ها را بگیرید که کمر انقلاب را شکسته است .
  • محسن ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    1 0
    پرداخت یارانه نقدی کاری است درست یا غلط؟ اگر درست است، آقای روحانی دارد کار درست را ادامه می دهد. و اگر غلط است، این کار غلط از چه کسی به جا مانده است؟ چرا در آن زمان، این پولها مالِ امام زمان (عج) دانسته شد و کسی به این حرف اعتراض نکرد؟ حالا آقای روحانی با چه جرئتی هدیه ی امام زمان به ملت ایران را قطع کند؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس