شدت فشارها بر این حزب از سوی ترکان به حدی بوده است که مسؤولان آن را وادار کرده بدون ارائه توضیح خاصی، این تکذیبیه شدیداللحن را بپذیرند تا جایی که حاضر شوند خود را در معرض اتهام دروغ‌پراکنی قرار دهند و بدون توضیح درباره فشارهای پشت پرده برای مخاطبان خود، به حذف مصاحبه رضایت دهند.

درگیری مشاور رئیس‌جمهور با ارگان حزب نداگروه سیاسی مشرق - در پی انتشار مصاحبه جنجالی اکبر ترکان، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایگاه اطلاع‌رسانی حزب اصلاح‌طلب "ندای ایرانیان" که حاوی توهین به منتقدان توافق هسته‌ای اخیر بود، وی ضمن "کذب محض" خواندن این مصاحبه، تأکید کرده که انتشار این قبیل مطالب را به طور جدی پیگیری خواهد کرد.

وی سپس با حمله به ارگان این حزب اصلاح‌طلب، انتساب مطالب توهین‌آمیز به منتقدان توافق هسته‌ای در لوزان را از جانب خود کذب محض دانسته و تأکید کرده که نشر مطالب مغرضانه را به طور جدی پیگیری خواهد نمود.

ترکان در گفت‌وگو با پایگاه خبری سازمان تحت مدیریت خود یعنی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفته است که «مطالب منتشره به نقل از بنده در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری به ویژه در سایت "ندای ایرانیان" در خصوص توافق هسته‌ای را تکذیب می‌کنم.»

وی افزوده است: درباره منتقدان توافق هسته‌ای تاکنون با رسانه‌ای گفت‌وگو نکرده‌ام و اگر اظهار نظری در این خصوص داشته باشم فقط در پایگاه خبری مناطق آزاد منتشر خواهد شد.

اخبار دریافتی حاکی است در پی جنجالی‌شدن اظهارات توهین‌آمیز منتسب به اکبر ترکان در مصاحبه با "سعید سیف" خبرنگار سایت حزب ندا که با کد 21343 منتشر شده بود، فشارهای پنهان به مسؤولان این حزب و پایگاه اطلاع‌رسانی آن با هدف حذف مصاحبه از روی سایت افزایش یافت تا جایی که به حذف کل مصاحبه از روی خروجی این پایگاه انجامید.

چرا مشاور رئیس‌جمهور از حزب ندا عصبانی شد؟

به نظر می‌رسد شدت فشارها بر این حزب از سوی ترکان به حدی بوده است که مسؤولان آن را وادار کرده بدون ارائه توضیح خاصی، این تکذیبیه شدیداللحن را بپذیرند تا جایی که حاضر شوند خود را در معرض اتهام دروغ‌پراکنی قرار دهند و بدون توضیح درباره فشارهای پشت پرده برای مخاطبان خود، به حذف مصاحبه رضایت دهند.

در بخشی از مصاحبه منتسب به ترکان، با تحقیر و توهین به منتقدان توافق لوزان آمده بود: «بسیاری از همین فعالین سیاسی که نه آشنایی با فعالیت سیاسی دارند و نه می‌توانند اظهار نظر کار‌شناسی کنند به دلیلی منافعی که تا امروز خودشان یا هم مسلکی‌هایشان از شرایط سخت تحریم‌ها می‌بردند توافق هسته‌ای را یک باخت بزرگ تلقی می‌کنند. چه کسی است که نداند برداشتن هر تحریمی یعنی کوتاه شدن دست قاچاق و اختلاس از اقتصاد و بازار ایران. این‌ها ناراحت‌اند که نمی‌توانند سوء استفاده کنند و بخورند.»

درگیری مشاور رئیس‌جمهور با ارگان حزب ندا

در ادامه این مصاحبه با تشدید اهانت به منتقدان، آمده بود: «راه خوردن و سوء استفاده‌شان بسته شده است. صدایشان از جای دیگری بلند می‌شود. در مسئله پول‌های کثیف که ما مشخصا صحبت کرده‌ایم. عده‌ای جار و جنجال و هیاهو راه انداختند که دولت دارد اتهام می‌زند. آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است. راه خوردنشان بسته شده است صدایشان را برای مسئله هسته‌ای بالا برده‌اند.»

در ادامه به نقل از ترکان آمده است: «هوچی‌گری و سوء استفاده فعالین سیاسی اسم‌اش نقد دلسوزانه نیست. یک جریان خاص دارد از بحث هسته‌ای بهره‌برداری سیاسی می‌کند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    من خودم از هواداران ندا هستم اما واقعا موندم چرا حاضر شده این ذلت رو بپذیرن و سند مصاحبه شونو رو نکنن
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    باریکلا مرد با خدا
  • سید محسن میرخانی ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    شیوه برخورد اینها با منتقدین اینجوریه اگر محکم جلوی اینها بایستند تکذیب میکنند جا میزنند واگر نه که وقیحانه به چرت وپرت گفتنها شون افتخار هم می کنند این یکی از تدبیرهای با تدبیرهاست
  • ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    چين و چروكهاي صورت ميگه وقتِ بازنشستگيه
  • محمد ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    شما یک مقام رسمی هستین و باید مسئولیت صحبتهاتون رو قبول کنید اقای ترکان...گیرم حرفاتونو حذف کردن با وجدانت و خدا نمیتونی که کاری کنی....بعدشم هم اقا لطفا مسواکی چیزی بزن بدجور تو ذوقن..... ببینم چاپ میشه مشرق
  • ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    اگر خودش هم بخواد بره رئیس جمهور ولش نمیکنه چون اقای هاشمی نمی خواد چون مثل مشاور اقوام باید سر بزنگاه ها ارامش مملکت رو بهم بزنه. پس از بیانات رهبری در خصوص هسته ای و ارامش اقشار مختلف کشور نطق بلبلی ایشان مجدا خلاف فرمایشات رهبری باز میشود ولی اقای ترکان بدون مملکت شهر هرت نیست افکار عمومی عمره رو لغو کرد!!!!
  • امیر ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    بابا اونایی که گفتن بعد از یه سنی آدم باید بازنشسته بشه برا همینه، یه حرفایی میزنه دیگه
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
    0 0
    این همه فارغ التحصیل از دانشگاهها داریم با مدرک لیسانس و فوق لیسانس و دکتری با ایده های نو و جویای خدمت به کشور - معلوم نیست این همه فارغ التحصیل را نباید در پستهای کلیدی دید بجاش فقط ایشان؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس