کد خبر 418576
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲

مشاور ارشد رئیس‌جمهور گفت: از این پس توجه و تمرکز نمایندگان به سمت انتخابات دوره دهم مجلس است و تب و تاب و دوران استیضاح وزرا تمام شده است.

به گزارش مشرق، اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور طی گفتگو با یک روزنامه اصلاح طلب اظهارداشت: از این پس توجه و تمرکز نمایندگان به سمت انتخابات دوره دهم مجلس است و تب و تاب و دوران استیضاح وزرا تمام شده است.

وی با اشاره به طرح سوال از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: اولین تعهد وزرای دولت یازدهم به انقلاب اسلامی، در پیشگاه الهی است و بعد از آن نسبت به حق و حقوق مردم متعهد هستند.

ترکان اتمام حجتی با نمایندگان مجلس داشته و تاکید کرد: اگر نمایندگان مجلس انتظاراتی دارند که در راستای حفظ حق و حقوق مردم است، حتما وزرا نسبت به آن پاسخگو هستند. اگر مطالباتی در همین راستا دارند این مطالبات هم محترم است؛ اما تن دادن به مطالبات شخصی نمایندگان مجلس گناه کبیره است؛ ولو بلغ ما بلغ سکوت یا تقیه حدی دارد.

وی خاطرنشان کرد: آبروی آقای فرجی‌دانا امروز در جامعه بیشتر از زمان قبل از استیضاح است و قطعا اعتبار اجتماعی فرجی‌دانا پس از استیضاح کم نشد که هیچ، قطعا زیاد هم شد.

مشاور رئیس جمهور اظهار کرد: وزرای ما و دولت نگران استیضاح نیستند و همواره به دنبال این بوده‌اند که خداوند از آنها راضی باشد؛ اگر هم استیضاح شوند، مهم نیست.

رییس جمهور به مشاور خود تذکر بدهد

در پی این اظهارات ترکان، جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در نشست علنی (سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی عنوان کرد: این روزها شاهد حرف ‌های تخریبی یکی از مشاوران رئیس جمهور در مقابل مجلس هستیم از این رو از رئیس جمهور می خواهیم با توجه به اینکه امسال سال همدلی و همزبانی بین مجلس و دولت است تذکری به این مشاور در خصوص عدم تخریب رابطه بین دو قوه بدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • دوست ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    برو آبگوشت بز باشتو هم بزن چون داره ته میگیره (مذاکرات- رونق اقتصادی - گزارش صد روزه - ...)
  • محسن ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    آقای ترکان واقعا از وضعیت معیشتی مردم خبر ندارید ؟ ! ! برو یه روز داخل مردم مثل مترو ، اتوبوس و خیابان و کوچه و بازار و ببین مردم چی میگن و از وضعیت آنان خبردار شو و به ریاست جمهور گزارش کن ! ! هی تو اون ساختمانان آنچنانی می نشینید و تحلیل آبگوشتی می کنید و فکر میکنید مردم را اغناء میکنید ! ! همه مملکت را معطوف کردید به این مذاکرات بی نتیجه و هیچ ! ! چرا توده های میلیونی مردم را به حساب نمی آرید و فقط چسبیدید به یه مشت روشنفکر وایسته فکری که مردم برای آنها پشیزی ارزش قائل نیستند ! ! قول 100 روزه و شش ماهه و یکساله و ...... مردم را به طرف آقای روحانی کشاند و حالا بعد از این مدت فشار معیشتی غوغا میکند فاعتبرو یا اولالباب کار برای خدا ماندنی است و بس
  • جوادی ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    یعنی منظورش بگم بگمه ؟ نکنه ویروسی شده ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس