کد خبر 404745
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

رئيس کانون وکلاي دادگستري مرکز در نامه اي به رييس سازمان صدا و سيما، نسبت به پخش مجموعه تلويزيوني «در حاشيه» انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، در نامه علي نجفي توانا به محمد سرافراز که روز يکشنبه انتشار يافته، آمده است: «براساس اين اصل قانون اساسي، ملاک و معيار برنامه هاي صدا وسيما بايد مصالح کشور و موازين اسلامي باشد و هتک حرمت به شريف ترين اقشار جامعه که وظيفه تأمين امنيت قضايي جامعه را به عهده دارند بر خلاف موازين اسلامي و مصالح کشور است».
نجفي توانا تصريح مي کند: پخش برخي از سريال ها و برنامه ها به ويژه برنامه طنز «در حاشيه» در شبکه سوم سيماي جمهوري اسلامي با لودگي و ايجاد اتهام، خواسته يا ناخواسته هجمه فرهنگي گسترده اي را به حرفه مقدس وکالت واردنموده است و اين قشر فرهيخته را که در نهادينه کردن قانون گرايي و عدالت گستري و تأمين امنيت قضايي نقش عمده اي به عهده دارد مورد تمسخر و تحقير قرار داده است.
«کانون وکلاي دادگستري آمادگي خويش را براي همفکري و همکاري در جهت تأمين برنامه هاي مناسب اعلام مي دارد و طبيعتاً حق برخورد رسانه اي و قانوني با تکرار اين گونه اهانت ها را براي خود محفوظ مي دارد.»
اين سريال پيشتر از سوي جمعي از جامعه پزشکي نيز مورد انتقاد قرار گرفته بود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    خفه
  • ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    جامعه پزشکی با هدف کسب در آمد و با استفاده زا سیمای کشور و ایجاد ترس ازبیماری ها روش تبلیغ برای پر کردن جیبشان است - مهران مدیری به این بخش نیز باید گریزی بزنند - این سریال بیانگر حقایق درد ناکی است که نظام درمانی کشور را تبدیل به مافیای پول سازی کرده است - مردم قلبا از مهران مدیری تشکر می کنند -
  • ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    خوب خوب .....به میمنت و مبارکی مدعی دیگری برای تصاحب عنوان شریف ترین اقشار جامعه پیدا شد ....... ! قشرِ اشرف وکلای معظم .........!! ( قابل توجه رئیس محترم نظام پزشکی .......!! ) از قدیم گفته اند وکلا حرف مفت زیاد میزنند ...... اما مفتی حرف نمی زنند .....!! ولی این دفعه چقدر هم گران فرمایش فرموده اند رئیس محترم کانون وکلای دادگستری ........ شریف ترین اقشار جامعه .....!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس