کد خبر 403913
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

مخاطبان رسانه ملی خواستار تداوم پخش سریال «در حاشیه » و بیان معضلات خدمات بهداشتی با زبانی طنز شدند.

به گزارش مشرق به نقل از  روابط عمومی رسانه ملی، امور مخاطبان این اداره کل هر روز با خیل تلفن‌های مردمی در تشکر از پخش سریال "درحاشیه" مواجه‌اند. سریالی که به گفته مخاطبانی که به واحد 162 روابط عمومی سازمان صداوسیما زنگ می زنند، مسائل و مشکلات حوزه پزشکی کشور را با زبانی طنز به نقد می‌کشد و در قالبی شاد با بهره‌مندی از بازی جذاب هنرمندان طنز و موضوعی فراگیر، توانسته است شب‌های بهاری مردم را دلچسب‌تر و نظر مسئولان بهداشت را با زبان لطیف‌تر به مشکلات پزشکی کشور معطوف کند.

آمارهای تلفن به امور مخاطبان روابط عمومی رسانه ملی نشان می‌دهد که در مقطع زمانی 10 تا 15 فروردین، از میان 522 ارتباط تلفنی، حدود 80 درصد تلفن‌کنندگان، از تولید و پخش این سریال ابراز رضایت کرده‌اند.

شاد، جذاب و سرگرم کننده بودن محتوای سریال ، نمایش برخی مسائل و مشکلات حوزه پزشکی، باورپذیر بودن محتوای سریال، نمایش وضعیت بد و نامقبول برخی بیمارستان‌ها و اجتماعی و فراگیر بودن موضوع سریال از محورهایی است که مخاطبان از آن ابراز رضایت کرده‌اند.

افزایش زمان پخش، اطلاع‌رسانی دقیق از زمان پخش برنامه، تکرار پخش سریال از شبکه HD، حذف یا کم کردن پخش پشت صحنه و افزودن بر محتوای اصلی ، کم کردن مدت زمان پخش آگهی‌های بازرگانی درخلال پخش سریال و گفت‌وگو با عوامل سریال از مهم‌ترین درخواست‌های مخاطبان بوده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    من هم از این سریال حمایت میکنم و به آقای مدیری خسته نباشید میگم ... حاشیه های پزشکی جامعه ما حتی از این هم میتونه بدتر باشه
  • محمد جواد ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    سلام یک پزشک در شهر قم هست بنام دکتر سامانی که میگن پدر شهید هست. وی از بیماران بی بضاعت نه تنهاهزینه نمیگیرد ،بلکه هزینه داروی این افراد را خود تقبل مکند . از این دکتر یه گزارش تهیه کنید تا الگوِیی شود برای پزشکان معترض به سریال در حاشیه.
  • ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    اتفاقا این سریال برای رد گم کردن ساخته شده ! پول پرستی‌ رو بگردن صاحب ملک گذاشته که پزشک نیست و اشتباهات جراحی رو گردن از خارج اومده غیر معتبر گذاشته که توان دفاع از خودشونو ندارن پاره شدن بخیه کار فیزیوتراپ رقص دوست هست و گرانی و قاچاق دارو تقصیر فلافل فروش داروساز !!دکتر‌ها آدمهای شریف و عاشق پیشه نرم و لطیفی هستن که این گروه حریص رو باید راضی‌ نگاه دارن . کسانی‌ که این سریال رو درد دل مردم میدونن حتما جا این سریال کلاه قرمزی دیدن!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس