کد خبر 404402
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

رئیس کل دادگستری استان یزد از اجرای حکم اعدام برای قاتل دانش آموز ۹ ساله مهریزی خبر داد.

 به گزارش مشرق، در سحرگاه امروز حکم اعدام قاتل محمدرضا، کودک ۹ ساله مهریزی که در ماه محرم امسال به قتل رسیده بود، با حضور مقام های قضایی، انتظامی و امنیتی شهرستان مهریز و در میان انبوه مردم اجرا شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد در این مراسم اظهار داشت: با توجه به تقاضای قصاص اولیای دم کودک ۹ ساله‌ مهریزی که قربانی اعتماد کودکانه خود شده بود و پس رسیدگی کامل این پرونده در دادگاه کیفری استان و تأیید حکم از سوی دیوان عالی کشور و استیذان ریاست قوه قضاییه این حکم اجرا شد.

محمدرضا حبیبی عنوان کرد: رسیدگی خارج از نوبت و تسریع در روند رسیدگی در این پرونده به دلیل تلاش برای التیام زخم های روحی جامعه از این عمل شنیع و زننده بود.

وی تصریح کرد: مردم مطمئن باشند که دستگاه قضایی با جدیت با کسانی مخل نظم و امنیت جامعه باشند برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد تا افرادی به واسطه امیال شیطانی خود به احساس امنیت جامعه خدشه ای وارد نمایند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    0 0
    به درک عکس اعدام هم میزاشتید..
  • محسن ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    0 0
    این مواد مخدر فروشها را بگیرید و به اشد مجازات برسانید خواهشا
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    خداراشكر كه اينبار دلسوزاني بي منطق كه حالم از شون بهم ميخوره نخواستند وساطت كنند. دارند براي جلوگيري از اعدام كم كم توي كشور جانيها را هم از پاي چوبه دار نجات ميدهند. خجالت بكشيد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس