کد خبر 404929
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جوان ۱۹ ساله‌ای خبر داد که با ربودن دختر بچه‌ای ۱۰ ساله، به دنبال آزار و اذیت وی بوده، ولی خوشبختانه قبل از هر اتفاق ناگواری در دام افتاد.

 به گزارش مشرق، روز نهم فروردین ماه امسال، فردی با مراجعه به کلانتری 177 خاور شهر عنوان کرد که جوانی حدوداً 18 ساله قصد ربایش و آزار و اذیت دختر او را داشته است که در حین ربایش دختر وی، بستگان متوجه موضوع شده و این شخص را دستگیر و دختر را نجات داده‌اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «آدم ربایی» و به دستور دادرس دادگاه بخش خاوران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پدر دختر 10 ساله پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: روز نهم فروردین ماه امسال، قصد رفتن به مراسم جشن عروسی یکی از بستگان خود را داشتیم و به همین علت دخترم مریم را در حدود ساعت 5 بعد از ظهر روانه خانه مادربزرگش کرده تا آنها نیز آماده رفتن به عروسی شوند؛ زمانیکه از دخترم خبری نشد به در منزل مادرم رفتم اما او عنوان داشت که مریم به آنجا نرفته است! در همین زمان برادرم با من تماس گرفت و موضوع ربایش دخترم توسط جوانی حدوداً 18 ساله را به من اطلاع داد که بلافاصله به کلانتری رفته و در آنجا متوجه شدم دخترم توسط دو نفر از بستگانم به نام‌های «اسدالله» و «امیر» نجات پیدا کرده و آنها فرد آدم ربا را به کلانتری انتقال داده‌اند.

«اسدالله» و «امیر» نیز در خصوص نحوه اطلاع از موضوع ربایش دختر 10 ساله به کارآگاهان گفتند: آن روز در حال خارج شدن از روستا بودیم که متوجه شدیم جوانی حدوداً 18 ساله، مریم را بغل کرده و در حالیکه او گریه می‌کند قصد دارد تا او را به سمت بیابان‌های اطراف روستا ببرد که بلافاصله دخالت کرده، مریم را نجات دادیم و موضوع را به عموی مریم اطلاع دادیم؛ عموی مریم نیز بلافاصله در محل حاضر شد و به همراه وی جوان آدم ربا را به کلانتری بردیم.

بازداشت جوان ۱۹ ساله شیطان صفت+عکس

در حالیکه متهم در زمان دستگیری و در داخل کلانتری خود را به نام «محمد رسولی» و تبعه ایران معرفی کرده بود، اما در ادامه رسیدگی به پرونده مشخص شد که وی تبعه افغانستان بوده و هویت واقعی او نیز «محمد . م» (19 ساله) است و دارای سه فقره سابقه کیفری به اتهام ارتکاب جرایم مرتبط با «کودک ربایی منجر به آزار و اذیت» می‌باشد که دو بار روانه کانون اصلاح و تربیت و آخرین بار نیز به زندان رجایی شهر اعزام شده است.

متهم که در زمان دستگیری مدعی بود به علت مصرف مشروبات الکلی، در حالت غیر طبیعی اقدام به ربایش دختربچه 10 ساله کرده، در پایگاه پلیس آگاهی اعتراف کرد که هیچگونه مصرف مشروبات الکلی نداشته و تنها به قصد آزار و اذیت، اقدام به ربایش دختربچه 10 ساله کرده که خوشبختانه قبل از هر گونه اقدامی، دستگیر و به کلانتری منتقل شده است.

در ادامه تحقیقات متهم اعتراف کرد که در زمستان سال گذشته و در منطقه کهریزک اقدام به ربایش طلا و جواهرات یک دختربچه 4 ساله کرده که با تحقیقات به عمل آمده، شاکی این پرونده (سرقت طلا و جواهرات) نیز شناسایی و دختربچه 4 ساله پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی، متهم را مورد شناسایی قرار داد.

بازداشت جوان ۱۹ ساله شیطان صفت+عکس

سرهنگ کارآگاه حسین زارع، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به کودک ربایی و سوابق وی در این خصوص و به جهت شناسایی دیگر جرایم احتمالی، متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • عماد ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    1 0
    اعدام
  • مریم ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    کثافت
  • پسر ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    آخه نفهما مگه سه فقره جرم انجام نداده پس چراچشماشو گرفتین؟؟؟؟؟؟؟؟ فامیلشم ننوشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ موندم تو کار شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • 123 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    دارای سه فقره سابقه کیفری به اتهام ارتکاب جرایم مرتبط با «کودک ربایی منجر به آزار و اذیت» می‌باشد که دو بار روانه کانون اصلاح و تربیت....... سابقه کودک ربایی !!!!!!!(بخوانید آدم ربایی) و چند ماه کانون وآزادی!!! و دیگر هیچ .... تازه طرف افغانی بوده .این هم از ثمرات تعداد زیاد افغانی ها در ایران و البته ورود غیر قانونی اکثرشون.
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    به نظرم بازم رهاش کنید تا دوباره بره طرف یه بچه دیگه . یه وقت به پاش یا دستش چیزی شبیه جی پی اس نبندید ، یه وقت تحت کنترل نداشته باشیدا . اعدام که کلا اخه . آخی طفلکی مجرم .
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    با توجه به اینکه افغانی است مجوز اقامت او و خانواده اش در کشور لغو شود و از ایران اخراج گردد
  • ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    چرا مسئولان مملکت ما اتباع کشور افغانستان اعم از مجاز و غیر مجاز را به کشور خودشون برمی گردونن؟چرا کوچکترین حرفی از بازگشت اینها نیست؟
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    با این وضعیت معیشت باید فکری کرد والا از این به بعد شاهد افزایش رفتارهایی این چنینی خواهیم بود . به نظرم مسئولان باید به جای این فرد مجازات بشند چون نه فرهنگ سازی درستی داریم و نه وضع اقتصادی خوبی که بشه طرحی رو پیاده کرد . امیدوارم تا دیر نشده بازی کردن با مردم رو کنار بزاریم و فقط برای رضای مردم مسئولیتی رو یا حزبی رو انتخاب کنیم مردم خسته هستند از بازی های مسخره یه عده خدانشناس که برای رسیدن به امسالشون از هیچ امری فروگذاری نمیکنند .
  • زنبور عسل ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    من نمی دانم اینها که دو روز دیگر ازاد می شوند اصلا چرا دستگیر می شوند
  • ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    احترامی که این افغانی ها توایران دارن حتی یه هموطن نداره.خب وقتی ایشون تبعه خارجیه وغیرقانونی اومده من نمی دونم چرا ازکشوراخراجشون نمی کنن وکلی خرج رودست بیت المال می ذارن
  • حاج عمو ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    اگر قوه قضاییه برخورد قاطع کند درس عبرتیست برای همه .موجودی که سابقه این جرائم رو داره نباید ازاد بگرده تا بشه مثل خفاش شب.حیف از هوائی که تنفس مکنه. فقط اعدام چاره کاره.
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    چند وقت پیش هم که در همت یک افغانی مرتکب عملی شیطانی شد!
  • امیر تبریز اوغلی ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    باور کن مثله کردنش هم کمه. اخه دختر بچه 10 ساله.... توخودت الان باید....
  • علیرضا اهواز ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    توی همچین مواقعی تبعه کشورهای دیگه حتی اگر تابعیت کشور مورد نظر رو هم گرفته باشن لغو تایعیت میشن مستقیما سر مرز تحویل کشور خودش میشن .
  • ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    چطور میخواین مطمئن شین دوباره سراغ این کارا نمیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    واقعا خجالت آوره هر کسی از هرجا به خودش اجازه میده با خیال راحت به اتباع ایرانی تجاوز کنه؟اعدامش کنید مرتیکه رزل
  • کمال ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    باسلام اگر تو افغانستان بودتا حالا اعدام شده بود ولی توایران فردالب مرز تحویلش میدن تابایک اسم جعلی دیگه جواز ورود بگیره و.................
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    این جنایت به مراتب از اون جنایت دو مامور سعودی بدتره چراکه این جنایت در خاک و کشور خودمون صورت گرفته لطفا فکری به حال میلیون ها اتباع بیگانه در کشور بکنید
  • سهیل بشردوست ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    این بی پدر و مادر با اون سعودی های نمک به حروم هیچ فرقی نداره
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    متأسفانه اكثر اونهايي كه اين گونه جرائم را مرتكب ميشوند بيشتر شبيه ايراني ها هستند تا افغانها اينها از قوم پشتون هستند و اهل تسنن اما مردم ما فكر ميكنند كه يك افغان بايد شبيه مغولها باشه كه البته قوم هزاره كه اتفاقاً شيعه هستند و اكثرشان افراد زحمت كشي هستند را به اشتباه به جاي ديگران تنبيه ميكنيم به قول حاج سعيد در مراسم دفن شهداي افغان مدافع حرم يك مداح درجه دهم در ميكروفون يك فوت هم نكرد اينهم رو تمام اخلاقهاي عجيب ما ايراني ها
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    ای شیطان
  • ایرانی ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    اصلا به فکر اخراج افاغنه ازایران نباشید .این جرمها چیزی نیس باندها سرقت فساد توزیع مواد مخدر ادم کشی تجاوز اینها اهمیت ندارد بگذارید افاغنه درایران کاملا رشد کنند بعدا سر فرصت تقریبا 30سال دیگه یه فکری می کنیم .
  • ناشناس ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    اتباع افغانستان باید از کشور اخراج شوند والسلام .
  • ناشناس ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    بابا این افغانی ها رو اخراج کنید بیش از 30 سال است که داخل ایران مرتکب جرم و جنایت میشوند .
  • ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    حاجاقا ....... شما به جای اینکه درباره غرب و حقوق بشر حرف بزنی رسیدگی کن طرف سه بار ادم ربایی و ازار داشته و راست راست میچرخه بعدشم وقت اون نرسیده پناهنده هایی که مشکل ایجاد میکنن رو بفرستید برن روستای خودشون بر پدر و مادرشون
  • ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    این کثافتوچرااز ایران اخراج نمکنند
  • مهدی ص ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    من موندم چرا با سابقه کیفری یه بیگانه تو ایران اونو باز رهاش کردیم بابا اعدامش کنید یه ملتوخلاص کنید این ادم بشو نیست
  • ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    این افغانیایی که درایران جرم مرتکب میشوند ازدسته تکفیری ها وپشتوهستند شیعیان افغانستان الان دارن از حرمین دفاع میکنند
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    بعد هم وطن های این ها تو کابل سفارت ما رو سنگ باران میکنن که چرا با افاغنه تو ایران بد رفتاری میشه.خوب همچین افرادی تو شما هست که ادم نمیدونه بهشون چی باید بگه.
  • سحر ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    چرا باید این افغانی ها با این سابقه درخشانشون راست راست تو مملکت ما باشند بابا حقارت تا کجا اون از عربستان این از افغانستان چند وقت دیگه هم گند کاری چندتا کشور دیگه با ناموس و بچه هامون رو میشه بابا یک نفر غیرت کنه یک کاری کنه تو رو به خدا...
  • ارش ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    من هر وقت در مورد کودکان که بلایی سرشون اومده خومو جای اونا میذارم و صحنه های وحشتناکشو تصور میکنم که مثلا این طفل معصوم خودشو با ذوق و شوق اماده رفتن به جشنی کرده و از خانه خارج شده یهو یک شیطان که معلوم نیست از کدوم جهنم دره ای اومده به زور زیر بغل بگیردت مثل یک شی و لحظات زجر اور تجاوز و بعدش هم خرد کردن جمجمه طفل معصوم با سنگ ... واقعا قلبم منفجر میشه .چرا فکری نمیشه از طرف مسوولین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس