هفته پایانی لیگ ستارگان قطر پنجشنبه شب برگزار شد که تیم الشحانیه با شجاعی و پولادی به دسته پایین تر سقوط کرد.

یاران شجاعی و پولادی سقوط کردند/ شاهکار تیم منتظری در دقایق پایانی
به گزارش مشرق، دیدارهای هفته بیست‌وششم و پایانی لیگ ستارگان قطر امشب (پنجشنبه) به صورت همزمان برگزار شد که پس از پایان این دیدارها تیم الشحانیه با هدایت لوکا بوناچیچ که سه بازیکن ایرانی هم در اختیار دارد، با قرار گرفتن در رده سیزدهم جدول به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

تیم الشحانیه که مسعود شجاعی و مهرداد پولادی و علی جوکار را در اختیار دارد مقابل الاهلی که سید جلال حسینی را در ترکیب خود می‌دید به میدان رفت که در نهایت با حساب 2 بر صفر بازنده شد و با قرار گرفتن در رده سیزدهم به دسته پایین تر سقوط کرد. در این مسابقه مهرداد پولادی 90 دقیقه در ترکیب حضور داشت و مسعود شجاعی در نیمه دوم وارد میدان شد. سید جلال حسینی هم 90 دقیقه در زمین بازی کرد. پولادی و شجاعی در این مسابقه هر دو کارت زرد دریافت کردند. 

* العربی با دژاگه باخت
العربی که از وجود اشکان دژاگه 90 دقیقه بهره می‌برد مقابل قطر به میدان رفت و 2 بر یک بازنده شد. دژاگه در دقیقه 63 از داور مسابقه کارت زرد گرفت. یاران دژاگه با این شکست در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت.

*شاهکار یاران منتظری در دقایق پایانی
تیم ام صلال که پژمان منتظری را 90 دقیقه در اختیار داشت، شاهکار بزرگی را انجام داد و در حالی که تا دقایق پایانی 3 بر یک از حریفش الخور عقب بود در 10 دقیقه پایانی 4 بر 3 برنده شد. ام صلال با این برد در رده ششم جدول جای گرفت.  

* قوچان نژاد 5 دقیقه در پیروزی الوکره شریک بود
تیم فوتبال الوکره که از دقیقه 85 رضا قوچان نژاد را در اختیار داشت 2 بر یک مقابل الغرافه به برتری رسید و در رده دوازدهم قرار گرفت.

به گزارش مشرق، پیش از این لخویا مقام قهرمانی لیگ قطر را از آن خود کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس