کد خبر 404144
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

یگان های ارتش سوریه امروز شنبه نیز طی چند عملیات بی سابقه در مزارع و روستاهای الغوطه شرقی واقع در ریف دمشق، سلاح ها و مهمات تروریست ها را نابود و چند تروریست را به قتل رساندند.

 به گزارش مشرق، یگان های ارتش سوریه امروز شنبه طی عملیاتی بی سابقه در مزارع و روستاهای الغوطه شرقی علاوه بر منهدم کردن سلاح ها و مهمات تروریست ها، چند نفر از اعضای گروه موسوم به «جیش الاسلام» را در نزدیکی مسجد النور در شهرک عربین به قتل رساندند که در میان آنها جسد تبعه سعودی به نام «طراد الهاجسی» به چشم می خورد.

همچنین در حمله یک یگان ارتش سوریه در نزدیکی تونل «حرمله» و مسجد القبانی واقع در منطقه زملکا چند تروریست به قتل رسیده و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند و علاوه بر آن سلاح ها و مهمات تروریست ها منهدم شد و ضربات مستقیمی به تروریست ها در شرق میدان المناشر و شرق میدان میسلون در مجاورت باشگاه ورزشی واقع در محله جوبر وارد آمد.

همچنین در بخش جنوبی الغوطه شرقی نیز تعدادی از تروریست های جبهه النصره به هلاکت رسیده و گذشته از آن در نتیجه حملات یگان ارتش سوریه به مکان های تجمع تروریست ها در دو روستای دیر العصافیر و زبدین 3 خودروی تروریست ها منهدم شد و علاوه بر آن چند تروریست نیز به قتل رسیدند که در میان آنها جسد سعید درغلی تبعه اردنی دیده می شود.

در جرود القلمون شمالی نیز یگانی از ارتش سوریه تعدادی از تروریست ها را در نزدیکی گذرگاه سیخا واقع در مجاورت شهرک عرسال لبنان که مقر تروریست های جبهه النصره محسوب می شود، به هلاکت رساندند.

بر اساس این گزارش، در اردوگاه یرموک واقع در جنوب دمشق نیز منابع میدانی گزارش دادند که تعداد زیادی از عناصر داعش به منطقه حجز الاسود عقب نشینی کرده و منتظر دریافت کمک های نظامی هستند و این در حالی است که این گروه تروریستی برخی از پایگاه هایی را که اخیرا به تصرف خود درآورده بود به جبهه النصره و احرار الشام و دیگر گروه ها تحویل داده است و هم اکنون اردگاه یرموک شاهد آرامش نسبی در محورهای درگیری در خیابان العروبه از سمت منطقه یلدا است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    مشرق جان چندمدتیه ازسوریه خبرتازه ای نداشتی؟منتظریم.
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    مشرق منتظریم. لطفا سریع...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس