کد خبر 403410
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

یکی از اعضای گروه تروریستی داعش که تبعه کشور مغرب است، در یک نوار ویدیویی پیش از به قتل رساندن گروگان سوری، حرکات جان جهادی ملقب به جلاد داعش که تبعه انگلیس بود را در تقلید کرد.

دومین جلاد حرفه‌ایِ داعش؛ این بار از مغرب
به گزارش مشرق، در این فایل ویدیویی ابتدا تصاویری از گروگان سوری که در برابر پرچم سیاه داعش نشسته و آثار شکنجه بر روی صورت او نمایان است، نشان داده می شود که خود را معرفی می کند و به پرسش هایی فردی که در پشت دوربین نشسته پاسخ می دهد. او خود را سامر الاحمد عضو ارتش سوریه در مناطق الرستن و التیفور معرفی می کند.

پس از آن، قاتل داعش در تصویر ظاهر می شود که به عربی با لهجه کشور مغرب سخن می گوید و لباس سفید پوشیده و سر و صورت خود را با شال سیاه رنگی پوشانده است.

او که حرکات جلاد انگلیسی ملقب به "جان جهادی" را تقلید می کرد، در سخنانش گفت: «به خدا سوگند خون برادران ما هدر نخواهد شد. اگر از ما یک تن را بکشید، ده تن، هزار تن و یک ملیون نفر از شما را می کشیم.»

گروه تروریستی داعش به منظور ایجاد رعب و وحشت، هر از چندی چنین تصاویر ویدیوئی را پخش می کند.

جان جهادی  با نام اصلی محمد اِموازی تبعه انگلیس است که به جلاد داعش معروف شد. او متولد کویت است و در تعدادی از ویدیوهای سر بریدن و گردن‌زدن که توسط این گروه منتشر شده، ظاهر می‌شود.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس