کد خبر 403319
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: سال 93 سال پر فراز و نشیبی از لحاظ سیاسی در سطح جهان بود و در این سال شاهد اوج جنایات داعش و خلق حوادث تلخ و اسفناکی توسط این گروه جنایتکار بودیم، که امیدواریم جهان در سال جدید رو به ثبات و امنیت رفته و دیگر شاهد این فجایع نباشیم.

به گزارش مشرق، مراسم اختتامیه راهیان نور دریایی در سالن همایش های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برگزار شد. در این مراسم که باحضور سردار علی رزمجو فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه و راویان و دست اندرکاران راهیان نور دریایی خلیج فارس برگزار شد، سردار رزمجو با تبریک آ غاز سال 94 و تقدیر و تشکر از همه عوامل دست اندرکاران راهیان نور بیان داشت: سال 93 سال پر فراز و نشیبی از لحاظ سیاسی در سطح جهان بود و در این سال شاهد اوج جنایات داعش و خلق حوادث تلخ و اسفناکی توسط این گروه جنایتکار بودیم، که امیدواریم جهان در سال جدید رو به ثبات و امنیت رفته و دیگر شاهد این فجایع نباشیم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به وضعیت سیاسی جمهوری اسلامی ایران افزود: جمهوری اسلامی ایران با رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، هم اکنون در اوج اقتدار و قدرت و به کشوری تاثیر گزار در سطح بین الملل تبدیل شده است.

رزمجو با مهم خواندن راهیان نور به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی در سطح کشور گفت: فرهنگ پاسداری و دفاع مقدس، فرهنگی ارزشمند و بسیار تاثیر گزار است و راهیان نور، راهی موثر و مهم جهت انتقال این فرهنگ به نسل های جدید است.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور، اقتدار آفرین و عزت بخش است و راهیان نور دریایی یاد و خاطره عملیات دریایی و شهدای والامقام دریایی را بر پهنه نیلگون خلیج فارس به نسل های آینده انتقال می دهد.

رزمجو در پایان با تقدیر از دست اندرکاران راهیان نور دریایی در سال 94 بیان داشت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در سال های بعد نیز با استفاده از تجربیات کسب شده توانمند تر از پیش در راه حفظ انتقال فرهنگ دفاع مقدس گام خواهد برداشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس