کد خبر 402886
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

حزب اتحادیه‌ میهنی کردستان عراق اعلام کرد که‌ نیروهای داعش از اغلب مناطق استان کرکوک و تکریت به‌سوی حویجه‌ و قرات عقب‌نشینی کرده‌ و در حال سازمان‌دهی دوباره نیروهای خود هستند.

به گزارش مشرق، «رشاد گلالی» مسئول حزب اتحادیه‌ میهنی کردستان (یکیتی) در مخمور در گفت‌وگویی اختصاصی با «کردپرس» گفت: عناصر داعش پس از شکست در مناطق کرکوک و تکریت به‌ سوی حویجه‌ و قرات عقب‌نشینی کرده‌ و در حال سازمان‌دهی دوباره‌ خود به‌عنوان نیرویی پشتیبانی هستند.
مسئول شاخه‌ حزب اتحادیه‌ میهنی کردستان (یکیتی) افزود: بخش دیگری از عناصر داعش نیز  به‌سوی روستاهای زورنا، عدله‌، ممد، استیر و شندر علیا واقع در بخش باقرن رفته‌ و در حال تجهیز، سازمان‌دهی و تجدید قوا می‌باشند.
به‌ گفته‌ رشاد گلالی، داعش در این روستاها اقدام به‌ ساختن خانه‌ برای عناصر خودکرده‌ و در حال اسکان نیروهای خود در مناطقی هستند که‌ ساکنان آن‌ها آواره‌ شده‌ و خالی از سکنه‌ است.
وی همچنین گفت که‌ بسیاری از نیروهایی که‌ داعش به‌ این مناطق منتقل کرده،‌ از ساکنین و اهالی این مناطق نیستند، بلکه‌ به‌منظور ایجاد نیرویی پشتیبان از آن‌ها در هنگام شکست در نبردها استفاده‌ می‌کند.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس