کد خبر 402712
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸

در پی تهدید سفیر آل‌سعود در لبنان علیه روزنامه الاخبار، حمله سایبری به سایت این روزنامه، به تعطیلی موقت آن منجر شد.

به گزارش مشرق، مسئولان روزنامه الاخبار پس از تلاش های فراوان تیم فنی سایت، در بیانیه ای از خوانندگان و بازدیدکنندگان این سایت پوزش طلبیدند؛ اما مساله جالب توجه، ارتباط این حادثه با اظهارات اخیر "علی عواض العسیری" سفیر عربستان در لبنان است که این روزنامه و رویکردهای آن را مورد حمله و انتقاد قرار داد و گفت "این روزنامه را باید سرجایش نشاند".

در بیانیه مسئولان روزنامه الاخبار آمده است که دفاتر روزنامه الاخبار روز دوشنبه یک تجمع اعتراض آمیز برای همبستگی با این تریبون و نیز برای ابراز مخالفت با "سیاست خفه کردن صدای آزادی و آزادی خواهی از سوی دشمنان آزادی در جهان" برگزار خواهند کرد؛ این بیانیه خواستار حضور و حمایت از روزنامه الاخبار و کارکنان آن شد.

اظهارات سفیر عربستان علیه افشاگری های روزنامه الاخبار موجی از انزجار گسترده در لبنان ایجاد کرده که به تبع آن برخی شخصیت ها و هیئت های برجسته خواستار احترام به آزادی مطبوعات و حق آنها در آزادی بیان شدند.

گفتنی است که سفیر عربستان در لبنان جمعه گذشته (14 فروردین ماه) با انتقاد شدید از رویکرد رسانه‌ای روزنامه الاخبار به دلیل پوشش تحولات منطقه بویژه حملات تجاوزکارانه عربستان سعودی علیه یمن، سردبیر و خبرنگاران آن را تهدید کرد و گفت: اکنون نوبت (تسویه حساب با) شما رسیده است.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    این چه تیتریه ..مشرق خجالت بکش.به نفع سعودی ها تیتر می زنی
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    واقعن داعشی ها دست پرورده عربستان هستن طرز تفکر احمقانشون باهم مو نمیزنه حضرت محمد (ص)اینا رو چطوری آدم کرد اون زمان که بدترم بودن تازه میفهمم کار پیامبر وتولدشون اونجا که میگن معجزه بوده ینی چی الان ما فقط بااسلحه حریفشون میشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس