کد خبر 402327
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰

یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس امروز با دسته‌گل به دیدار سرمربی سرخ‌پوشان آمد.

به گزارش مشرق، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی برگزار شد که هواداران و خبرنگاران به دستور حمید درخشان حق حضور در تمرین را نداشتند اما بعد از حدود 60 دقیقه که از زمان تمرین می‌گذشت اجازه ورود به خبرنگاران و هواداران داده شد.

*منوچهر شفقتیان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس امروز با یک دسته گل به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و بعد از هماهنگی‌هایی که انجام شد این پیشکسوت اجازه حضور در ورزشگاه درفشی‌فر را پیدا کرد و توانست با درخشان دیدار کند.

*بازیکنان تیم پرسپولیس در ابتدای تمرین با دویدن و پاسکاری بدن‌هایشان را گرم کردند و سپس به مرور کارهای تاکتیکی و اهدافی که مربیان این تیم در سر داشتند پرداختند

*نادر باقری مربی دروازه‌بانان پرسپولیس که روز گذشته بعد از دقایقی تمرین سرخپوشان را ترک کرد امروز از ابتدا در تمرین حاضر بود و به تمرین دروازه‌بانان پرداخت.

*احمد نوراللهی هافبک تیم پرسپولیس که روز گذشته در اواخر تمرین دچار مصدومیت شده بود امروز بدون هیچ مشکلی با سایر بازیکنان تمرین کرد.

* بازیکنان در ادامه تمرین به دو تیم سفید و سبز تقسیم شده و به فوتبال پرداختند که در این تمرین حسین عبدی بیش از همیشه جنب و جوش داشت و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد. این در حالی است که حمید درخشان در مرکز زمین ایستاده بود و تمرین بازیکنانش را زیر نظر داشت.

*علی کریمی که برای مداوای زانویش به ورزشگاه درفشی فر آمده بود روی نیمکت پرسپولیس نشست و در کنار محمود خوردبین تمرین را تماشا کرد.

*محمدحسین نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس امروز بعد از حضور در ورزشگاه درفشی‌فر ضمن دیده‌بوسی با علی کریمی در کنار وی بر روی نیمکت نشست و تمرین پرسپولیس را تماشا کرد.

*فرزند حمید درخشان امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و پیش از پایان تمرین درفشی‌فر را ترک کرد.

*محمد رویانیان مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس که در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شده بود بعد از گرفتن عکس یادگاری با تعدادی از هواداران ورزشگاه درفشی فر را ترک کرد.

*فرناندو گابریل بازیکن برزیلی پرسپولیس امروز هم بدون مشکل در تمرین پرسپولیس حاضر شد و با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

*حدود 40 هوادار پرسپولیس امروز بعد از حدود 60 دقیقه توانستند به تماشای تمرین تیم محبوب‌شان بپردازند. این در حالی است که این عده از هواداران در زمانی که پشت درهای بسته حضور داشتند از وضعیت پرسپولیس و همچنین برخوردی که با هواداران می‌شود ابراز گلایه می‌کردند.

*محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی این تیم مقابل النصر به دلیل دو کارته شدن محروم است امروز زودتر از سایر بازیکنان درفشی‌فر را ترک کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس