کد خبر 402317
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

فرزند مدیرعامل اسبق سایپا یکی از کودکان سرطانی است که در بیمارستان محک بستری شده است.

به گزارش مشرق، فرزند پرویز حیدری مدیرعامل اسبق سایپا نیز یکی از کودکان سرطانی است که در بیمارستان محک بستری شده است. حیدری با دیدن مدیران و بازیکنان سایپا آنها را به نزد پسرش محمدحسین برد تا پسرش این بازیکنان را از نزدیک ببیند.

* در این بازدید دکتر حمید سجادی معاون سابق وزیر ورزش نیز حضور داشت. او اکنون یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه سایپا است.

* احمد مددی قائم مقام سابق باشگاه پیکان به عنوان سرپرست معاون ورزشی باشگاه سایپا انتخاب شده است. او جانشین سعید تقی‌زاده شده است.

* تا حدود هماهنگی که برای حضور خبرنگاران و گزارشگران تلویزیونی دراین بازی انجام شده بود اما مدیر روابط عمومی بیمارستان محک اعلام کرد بعد از درگذشت مرتضی پاشایی و به خاطر اتفاقاتی که پس از انتشار کلیپی که از مرتضی پاشایی در بیمارستان منتشر شد طبق قانون جدید وضع شده که ورود دوربین‌ها در کلیه بخش‌های بیمارستان‌ها ممنوع است. به همین دلیل گزارشگران تلویزیونی و حتی دوربین باشگاه سایپا اجازه ورود به بخش‌های بیمارستان محک را پیدا نکردند.

* میلاد می‌داوودی مهاجم سابق استقلال و ابراهیم شکوری مدافع اسبق پرسپولیس و همچنین ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا بیشتر از بازیکنان دیگر مورد توجه کودکان سرطانی بوده است.

و با دیدن می‌داوودی و شکوری کودکان سرطانی کری استقلال و پرسپولیس را شروع کردند.

* در پایان این دیدار مدیرعامل موسسه محک با مدیرعامل باشگاه سایپا دیدار کوتاهی داشت و از حضور تیم سایپا در بیمارستان تشکر کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    0 0
    ماشین بی کیفیت میدین دست مردم؟ خدا کنه بچت خوب بشه ولی بخاطر پول ناحق میشه خرج دوا دکتر
  • علی رسالتی ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    باسلام_ناشناس عزیز.مگردرطبقات پائین جامعه سرطانی نداریم.که حتی پول یک وعده شیمی درمانی روهم ندارن.پول ناحق یعنی چه؟این مریضی چه ربطی به خودروسازی داره؟یک انسان فرزند یک انسان مریضه.چرانمک به زخمشون میپاشی؟این حرفت قابل بخشش نیست//

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس