کد خبر 402617
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عبدی بازگشت مکانی را منوط به رضایت درخشان کرد و او هم گفت که از سوشا ناراحت نیست.

به گزارش مشرق، محمود خوردبین در گفت‌وگو با وب سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت سوشا مکانی افزود: سوشا مکانی در بدو حضور در جلسه عنوان کرد کارش را قابل دفاع نمی داند او به خاطر آنچه روی داده است از باشگاه و از من عذرخواهی کرد و با وجود شرایطی که از روز گذشته در بخش کادر فنی پیش آمد ، تاکید داشت که می‌خواهد حتما از درخشان عذرخواهی کرده و حلالیت بگیرد، در نهایت حکم هم صادر شد.

وی ادامه داد: البته سوشا مکانی جزو بازیکنان منظم تیم بوده و دیدیم چقدر بابت این مساله ناراحت است .طبق حکم صادره او جریمه شد. حضور او در تیم به نظر سرمربی بستگی دارد و  حسین عبدی در این ارتباط تصمیم گیری می‌کند.

سرپرست تیم پرسپولیس تصریح کرد:  عبدی هم با  درخشان تماس گرفت و حضور سوشا مکانی در تیم را منوط به رضایت او کرد و درخشان گفت دیگر از دست مکانی ناراحتی ندارد.

خوردبین درباره تحولات روی داده خاطر نشان کرد: هنوز شوکه هستم، درخشان مرا هم در جریان استعفای خود نگذاشته بود و من هم مثل بقیه در رختکن متوجه شدم . شخصا امیدوارم این شوک روی تیم تاثیر مثبتی بگذارد و بتوانیم با وجود مشکلاتی مثل محرومیت و مصدومیت بچه‌ها ، در این بازی پیروز شویم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود کامنت ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    جمع کنید. حتی شهامت کنار گذوشتن یه بازیکنو ندارید اونوقت از کیروش انتقاد میکنید. این بازیکنا در حد پرسپولیس نیستند چه از لحاظ فنی و چه اخلاقی . علی دایی هم اشتباه بزرگش آوردن همچین بازیکنایی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس