کد خبر 402375
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بعد از روشن شدن تکلیف حمید درخشان تصمیم می‌گیرد سرمربی باشد یا خیر.

به گزارش مشرق، حسین عبدی پس از پایان تمرین امروز (یکشنبه) پرسپولیس درباره استعفای حمید درخشان از سمت سرمربیگری این تیم گفت: خودمان امروز بعد از شنیدن این خبر غافلگیر شدیم، چون درخشان حتی به من تا امروز چیزی نگفته بود و بعد از اینکه اعلام کرد می‌خواهد استعفا بدهد همه ما غافلگیر شدیم.

«بهتر بود بعد از بازی حساس با النصر این اتفاق رخ می‌داد»، وی با بیان این جمله ادامه داد: بازهم همه چیز تا فردا مشخص می‌شود و باید ببینیم امشب درخشان تصمیم نهایی را چگونه اتخاذ می‌کند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارنظر نژادفلاح مبنی براینکه با استعفای درخشان او سرمربی این تیم خواهد بود و اینکه آیا می‌تواند از عهده این کار برآید، خاطرنشان کرد: مهم این نیست که چه کسی از عهده کار بیاید یا خیر. مهم این است که کار درستی انجام شود. پرسپولیس باید مانند یک تیم واقعی به زمین برود و حتی اگر قرار هست ببازد مثل یک تیم ببازد.

عبدی تصریح کرد: در پرسپولیس بحث نظم و انضباط یک طرف ماجراست و بحث نتیجه‌گیری هم طرف دیگر که این دو باید حتماً در کنار یکدیگر باشند.

وی افزود: تمرین روز گذشته تیم فقط بحث ریکاوری بود و من با بازیکنان ریکاوری کردم و حمید درخشان فقط به خاطر نبود نادر باقری بود که با دروازه‌بان‌ها تمرین کرد، ضمن اینکه می‌خواست روی انگیزه مسعود همامی هم کار کند. اینطور نبود که از دو سه روز پیش معلوم باشد که درخشان استعفا می‌کند و من جانشین او خواهم شد. ما روز چهارشنبه یک بازی حساس مقابل النصر داریم و نباید به تیم استرس وارد شود ضمن اینکه دو مهره اصلی پرسپولیس یعنی بنگر و نورمحمدی غایب هستند.

مربی تیم پرسپولیس ادامه داد: ما چهارشنبه مقابل تیمی به میدان می‌رویم که در بازی رفت نتیجه را به آن واگذار کردیم. حتماً باید در این بازی نتیجه بگیرم به خاطر همین می‌گویم تمرکز پرسپولیس برای بازی روز چهارشنبه باید حفظ شود.

وی در خصوص اینکه استعفای درخشان می‌تواند به پرسپولیس شوک وارد کند، گفت: امیدوارم تا فردا صبح درخشان نظرش عوض شود و همین روند تیم ادامه پیدا کند. فکر می‌کنم تا همین جا که فقط بحث استعفا مطرح شده شوک مثبتی به تیم وارد شده است اما در مجموع این پرسپولیس است که از همه ما واجب‌تر است. مردم امثال ما را به خاطر پرسپولیس دوست دارند.

عبدی درخصوص اینکه آیا امکان دارد پس از حضور احتمالی ایوانکوویچ او کارش را به عنوان دستیار این مربی در جمع سرخپوشان ادامه دهد، گفت: من نمی‌دانم نژادفلاح چه صحبت‌هایی کرده است. چرا در این شرایط چنین بحث‌هایی مطرح می‌شود؟ مگر ما نمی‌خواهیم چهارشنبه النصر عربستان را شکست دهیم؟ باید شخصیت همه و البته شخصیت کاری همه حفظ شود، چون تکرار برخی از موارد و بحث‌ها باعث ایجاد چند دستگی در تیم‌ها می‌شود. بالاخره وقتی یک سیب را به هوا پرتاب می‌کنیم تا به زمین بیاید هزار چرخ می‌خورد، پس معلوم نیست که چه اتفاقی می‌افتد.

وی در پاسخ به اینکه قبول می‌کند به عنوان سرمربی پرسپولیس مقابل النصر و احتمالاً تا پایان فصل کار کند، تأکید کرد: همه این مسائل بستگی به استعفای درخشان دارد و فردا در این مورد صحبت کنیم، بهتر است.

مربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که در صورت حضورش روی نیمکت سرخپوشان در دیدار مقابل النصر آیا این تیم با همان تاکتیک گذشته بازی می‌کنند یا اینکه تغییر تاکتیک می‌دهد، گفت: بالاخره برای انجام هر کاری و اجرای هر تاکتیکی باید ابزارش را داشته باشیم. اگر ابزار موجود وجود داشته باشد با همان تاکتیک قبلی بازی می‌کنیم وگرنه با سیستم جدیدی به میدان می‌رویم اما در مجموع سعی می‌کنیم زیاد در تیم تغییر ایجاد نکنیم.

وی در ادامه صحبت‌هایش در خصوص اینکه چطور می‌خواهد به عنوان سرمربی با بازیکنان بی‌انضباط مانند سوشا مکانی برخورد کند، گفت: انشاءالله که درخشان استعفایش را پس می‌گیرد و به تیم برمی‌گردد اما اگر این اتفاق رخ ندهد شرایط طوری دیگری می‌شود. اگر بازیکنان و یا اطرافیان تیم وقتی با من کار می‌کنند مسائل حرفه‌ای را رعایت کنند کار کردن با حسین عبدی بسیار راحت است در غیر این صورت کار کردن با من سخت و زجرآور خواهد بود. بالاخره هر کسی باید مسائل حرفه‌ای را رعایت کند. من هم سعی می‌کنم شرح وظایفم را به خوبی انجام دهم.

عبدی ادامه داد: وقتی یک نفر به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب می‌شود یعنی اینکه کل مجموعه در اختیار اوست و نباید کاری غیرحرفه‌ای صورت بگیرد. مثلاً یک عکاس نباید به خودش اجازه بدهد وسط زمین بیاید و از بازیکنی عکس بگیرد و یا بازیکن بدون اجازه کادر فنی نباید حرکتی انجام دهد. به این می‌گویند اصول حرفه‌ای.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس