تیم‌های نفت تهران و تراکتورسازی تبریز هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که تیم تراکتورسازی در این بازی با سه گل به برتری رسید.

برنامه، نتایج کامل،جدول رده بندی و گلزنان لیگ برتر

گل‌های این دیدار را فرشاد محمدزاده (40)، لوسیانو ادینیو (57) و آندرانیک تیموریان (80) به ثمر رساندند تا تراکتورسازان 47 امتیازی شده و با ایستادن در رده دوم جدول نزدیکترین تعقیب‌کننده نفت صدرنشین باشند.

در دیگر دیدار همزمان با این مسابقه تیم‌های همنام نفت تهران و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه تختی تهران مقابل هم قرار گرفتند که صدرنشین لیگ، با تک گل دقیقه 84 علیرضا عزتی موفق به شکست حریف خود شد. نفت با این پیروزی 48 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول استحکام بخشید.

همچنین از ساعت 17 امروز تیم‌های سایپای البرز و ملوان بندرانزلی در دیداری عقب‌افتاده از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر سایپا به اتمام رسید. تنها گل تیم سایپا را در این بازی حکیم نصاری در دقیقه 88 به ثمر رساند. سایپا با این پیروزی 33 امتیازی شد اما همچنان در رده هفتم جدول باقی ماند. این اولین باخت ملوان با هدایت فیروز کریمی به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    یاشا تراختور کبیر اسیا. به این میگن برد. احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس