کد خبر 401855
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: در فصل نقل و انتقالات دو بازیکن مطرح خود را از دست دادیم و بازیکن مطرحی هم جذب نکردیم.

به گزارش مشرق، فرهاد پورغلامی در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل ملوان در هفته بیست و سوم لیگ برتر، گفت: از اینکه ملوان در هفته‌های اخیر خوب نتیجه گرفته بود به خاطر خوشحالی هواداران این تیم خوشحالم زیرا شادی مردم قیمت ندارد روز گذشته هم بازی سختی با ملوان داشتیم و در نیمه اول مسابقه متعادل بود اما در نیمه دوم ما برتر بودیم و پیروز شدیم اما این شکست چیزی از باخت‌های ملوان کم نمی‌کند.

وی در مورد اینکه سایپا می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد، گفت: تیم ما در چند هفته اخیر چند بازیکن مصدوم داشت و خوشحالم که مصدومان تیم ما رسیدند و دیدید که با حضور آنها سایپا بهتر بازی کرد و بهتر نتیجه گرفت. با این حال برای کسب سهمیه ابزارهایی نیاز داریم که باید مهیا شود البته بازیکنان و کادر فنی سایپا تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا تیم بهتر نتیجه بگیرد و برای گرفتن سهمیه هم تلاش می‌کنیم.

پورغلامی در مورد اینکه ابزار مورد نظر برای کسب سهمیه چیست، گفت: یکی از مهم‌ترین‌ آنها بازیکن است ما تنها تیمی هستیم که در فصل نقل و انتقلات دو بازیکن خوب خودمان را از دست دادیم و بازیکن مطرحی جذب نکردیم که این مساله به خاطر مشکلاتی بود که داشتیم اما با حضور مدیریت جدید در باشگاه سایپا اهداف بزرگی مد نظر است و تلاش می‌کنیم که فصل آینده رتبه‌ای بالاتر از این فصل کسب کنیم.

سرمربی سابق ملوان در مورد اینکه دلش برای مربیگری در این تیم تنگ نشده، گفت: برخی تیم‌ها را یک جور خاص دوست داشتنی هستند و نمی‌توان آنها را دوست نداشت ملوان یکی از این تیم‌هاست که همواره او و هوادارانش در ذهنم هستند. اگر روزی به ملوان برگردم ایده‌هایی نو برای این تیم دارم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس