کد خبر 402269
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

یکصدوچهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران در حالی امروز در بوستان جنگلی یاس برگزار شد که این جلسه با حواشی از جمله عکس سلفی شهردار تهران همراه بود.

 به گزارش مشرق، یکصدوچهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران در بوستان جنگلی یاس واقع در بزرگراه شهید بابایی برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای شهر در این مکان به دعوت از سوی قالیباف شهردار تهران و موافقت رئیس شورای شهر تهران بود که البته هادی ساعی به دلیل درگذشت عموی خود در این جلسه حاضر نبود.

قبل از آغاز جلسه شورای شهر، اعضاء به همراه شهردار تهران و جمعی از مدیران شهرداری بازدیدی را از بخش‌های محتلف بوستان جنگلی یاس داشتند.

در این جلسه علاوه بر حضور قالیباف شهردار تهران، محتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری، مختاری مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری، یزدانی شهردار منطقه یک و همچنین جاوید شهردار منطقه 4 حضور داشتند.

یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران حدود ساعت 10 صبح و با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط حجت الاسلام ناصحی آغاز شد.

پس از قرائت قرآن، قناعتی عضو هئیت رئیسه شورای شهر تهران ضمن تبریک سال نو، از ریاست شورای شهر دعوت کرد تا جلسه را آغاز کند.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران ضمن اشاره به مناسبت‌ها در ایام گذشته و آینده، از تلاش‌های قالیباف شهردار تهران در خصوص آماده سازی بوستان جنگلی یاس و همچنین تیم هسته‌ای در مذاکرات لوزان سوئیس تقدیر کرد.

پس از صحبت‌های چمران، تعدادی از اعضاء نیز از تلاش‌های شهردار تهران و تیم‌ هسته‌ای در ایام نوروز تقدیر کردند و پیشنهاد دادند که با توجه به مدیریت جهادی قالیباف در آماده سازی بوستان 1400 هکتاری جنگلی یاس مدال خدمات جهادی به وی اهدا شود.

اکثر اعضاء‌شورای شهر تهران اعتقاد دارند اقدام  شهرداری تهران در آماده سازی بوستان جنگلی یاس ، مصادق کار جهادی است چرا که در یک باره زمانی(از 17 اسفند 93 تا 12 فروردین 94)  این کار صورت گرفته است و سایر شهرها نیز باید از آن الگوبرداری کنند.

در این جلسه با توجه به اینکه آیین نامه شورا اجازه نمی‌دهد در مکانی غیر از محل شورا، طرح و لایحه به تصویب برسد به همین منظور بررسی طرح‌ها و لوایح به جلساتی بعدی موکول شد.

در این جلسه همچنین بازار دید و بازدید و روبوسی گرم بود چرا که قبل و بعد از جلسه شورا، اعضاء یا یکدیگر روبوسی و سال خوشی را برای همدیگر آرزو داشتند.

یکی از نکات مهم این جلسه همدلی و همزبانی اعضاء شورای شهر تهران بود که کاملاً مملوس بود و اعضاء چه اصلاح طلب و چه اصولگرا از تیم هسته‌ای و تلاش‌های شهردار تهران در ایام نوروز تقدیر کردند.

یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای شهر در حالی امروز به پایان رسید که اعضاء شورای شهر تهران بیانیه‌ای را به پاس زحمات تیم هسته‌ای در مذاکرات لوزان سوئیس و تلاش‌های جهادی شهردار تهران صادر کردند.

پس از پایان جلسه شورای شهر تهران، تعدادی پرنسل شورای شهر تهران از قالیباف خواستند تا عکس سلفی را با آنها بگیرد که شهردار تهران نیز در جمع آنها حاضر و عکسی را به یادگار گرفتند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس