کد خبر 401913
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی کریمی به خاطر درد پایش به انجام فیزیوتراپی به تمرین پرسپولیس رفت.

به گزارش مشرق، محمود خوردبین پس از تمرین امروز پرسپولیس در صحبت با خبرنگاران در رابطه با حضور علی کریمی در مجموعه درفشی‌فر و اینکه آیا حضور این پیشکسوت می‌تواند در این شرایط از حواشی پرسپولیس بکاهد؟ گفت: البته باید بگویم کریمی پایش درد می‌کرد و با حضور در درفشی‌فر قصد داشت فیزیوتراپی کند البته حضور کریمی همیشه کمک به پرسپولیس است.

وی در رابطه با عصبانیت هواداران پرسپولیس از وضعیت این باشگاه عنوان کرد: هواداران به خاطر وضعیت پرسپولیس ناراحت هستند باید به تیم کمک کنیم هواداران با تشویق‌های خود می‌توانند به تیم کمک کنند تا پرسپولیس بار دیگر روی پای خود بایستد.

سرپرست پرسپولیس در رابطه با ناراحتی حمید درخشان و اینکه امروز او با دروازه‌بان‌ها کار کرد به نظر می‌رسید از بازیکنان بسیار ناراحت است خاطرنشان کرد: نه مسئله به شکلی که شما فکر می‌کنید نیست نادر باقری حالش چندان خوب نبود و به بیمارستان رفته است به همین خاطر درخشان با گلرها کار کرد.

خوردبین در مورد جلسه مدیر برنامه‌های سوشا مکانی با محمدحسین نژادفلاح گفت: او می‌خواست ببیند وضعیت مکانی به چه شکل بود من هم کارهایی که مکانی انجام داده را به مدیر برنامه‌هایش گفتم و او خجالت کشید و رفت و اگر بتوانیم با کسی برخورد کنیم شرایط به این شکل می‌شود باید با یک نفر برخورد کنیم تا بفهمد وضعیت چطور است.

وی در رابطه با اینکه مدافع بی‌انضباط و شماره 3 پرسپولیس قصد داشت در حاشیه تمرین در زمین عکس سلفی بگیرد که حسین عبدی مربی پرسپولیس با این مسئله برخورد کرد، اظهار داشت: من چنین مسئله‌ای را مشاهده نکردم.

خوردبین در مورد اینکه این مدافع نیمکت‌نشین چنین رفتاری می‌کند و آیا درست است که بازیکنان نسبت به شکست‌های اخیر اینقدر بی‌تفاوت باشد، گفت: اجازه بدهید ببینیم شرایط چطور است و سپس در این مورد صحبت کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود این مدافع بی‌انضباط پس از اینکه متوجه شده در ترکیب اصلی نیست و حمید درخشان انتقاد کرده است، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم او چنین کاری کرده باشد اگر این بازیکن چنین رفتاری کرده است با او برخورد می‌کنیم من زمانی که در اتاق بودم چنین مشکلی را ندیدم و وقتی هم که به لابی هتل آمدم نمی‌دانم آیا چنین اتفاقی افتاده یا نه اتفاقاً او در رختکن نشسته بود و هیچ اعتراضی هم نمی‌کرد.

سرپرست پرسپولیس  در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود این مدافع بی‌انضباط سوشا مکانی را تحریک کرده تا آن اعتراض را انجام دهد گفت: نمی‌دانم آنها خودشان این موضوع را می‌دانند و فکر نمی‌کنم چنین مسئله‌ای باشد ولی اگر این رفتار از این بازیکن صورت گرفته باشد حتماً باید با آن برخورد شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس