کد خبر 398217
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸

قائم مقام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به هیچ عنوان اجازه ورود دلال‌ها به پرسپولیس را نمی‌دهد و لازم است پای برخی افراد از این باشگاه بریده شود.

به گزارش مشرق، محمدحسین نژادفلاح در مورد علت حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: آمده بودم آخر سالی با آقای کفاشیان احوال‌پرسی کنم و مسئله خاصی وجود ندارد.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس مشکل مالی دارد یا خیر، اظهار داشت: مشکل جدی نداریم، البته پولی هم نداریم اما بازیکنان مشکلات مالی را پذیرفته‌اند و در این شرایط با ما همکاری می‌کنند. ما مبلغ حداقلی را به بازیکنان پرداخت کردیم و همین باعث شد تا آنها به ما فرصت بدهند. متاسفانه تا الان پولی به کادر فنی نداده‌ایم که امیدواریم امروز و فردا بتوانیم به آنها مبلغی را بدهیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا سرخپوشان می‌توانند با پیروزی مقابل النصر به هواداران خود عیدی بدهند، عنوان کرد: بالاخره شب عید است و باید با ارائه یک بازی خوب به هواداران عیدی بدهیم اما زیبایی‌ فوتبال به غیرقابل پیش‌بینی بودنش است. چه کسی باور می‌کرد ما بازی 2 بر صفر برده را مقابل نفت مسجد سلیمان در دقیقه 94 مساوی کنیم؟

وی در خصوص آخرین وضعیت شاکیان بین‌المللی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه از گذشته بدهی وجود دارد اما ما تلاش می‌کنیم تا این مشکلات را حل کنیم. مسئله‌ای که هست اینکه حقوقدانان فوتبالی ما و حتی مدیران عامل تسلطی به قوانین بین‌المللی ندارند و به خاطر همین به بازیکنان خارجی پولی پرداخت نمی‌شود و آخر سر هم آنها از تیم‌های ایرانی شکایت می‌کنند.

نژادفلاح ادامه داد: از زمانی که به باشگاه پرسپولیس آمدم اجازه ورود به دلال‌ها را ندادم و در آینده هم اجازه نخواهم داد. من می‌خواهم باشگاه را خلوت کنم تا معلوم شود چه کسی می‌آید و می‌رود. باید پای خیلی‌ها از باشگاه بریده شود و بازیکنان بدون واسطه با باشگاه در ارتباط باشند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات روز گذشته علی کفاشیان مبنی بر اینکه ترقه‌های بازی پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان برای پیشواز چهارشنبه سوری بوده و همچنین اظهار نظر او درباره عدم چفیه انداختن بازیکنان پرسپولیس گفت: به نظر شما این 2 موضوع به هم ربط دارد؟ مسئله سنگ و ترقه باید پیگیری شود و از طرف دیگر هم اگر کم‌کاری شده باید به آن هم رسیدگی شود. قرار شده که خوردبین در این مورد اظهارنظر کند. پرسپولیس در حال حاضر نیاز به آرامش دارد اما این حرف‌ها آرامش را از تیم می‌گیرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    آقای کفاشیان استقلالی است وانتظاری هم ازاوجزاین نیست کراربه کشورعزیزمان توهین میکندازکنارش میگذرد و.....گفتن بیفایده است فقط امیدواریم زودتربرود
  • نیکان ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    ارادت مردم به دفاع مقدس ، چرا باید اجباری باشه؟!
  • omid ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    پیام صادقیان و شش ماه محروم کردن اگه نصف کارای کرار و ی پرسپولیسی انجام میداد تا اخر عمر محروم میشد حالا خودتون قضاوت کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس