کد خبر 398542
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که النصر یکی از تیم‌های خوب آسیا است.

به گزارش مشرق، محمود خوردبین درباره دیدار پرسپولیس مقابل النصر عربستان اظهار کرد: ما بازی فوق‌العاده‌ سختی مقابل النصر پیش‌رو داریم. همه می‌دانند که تیم النصر صدرنشین تیم‌های عربستان است. درست است که در حال حاضر با کسب دو امتیاز در انتهای گروه ما قرار دارد، اما النصر یکی از تیم‌های خوب آسیا است.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌تان از این دیدار چیست؟ گفت: ما قطعا برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم، اما امکان دارد که هر اتفاقی رخ دهد، زیرا کارمان واقعا سخت است. بازیکنان‌مان پتانسیل لازم را دارند که در این دیدار به پیروزی برسند. فقط باید تمرکزشان روی بازی باشد. البته نبود دو بازیکن مصدوممان واقعا تاثیرگذار است، اما به هر حال ما با داشته‌هایمان برای کسب پیروزی مقابل النصر قرار می‌گیریم.

سرپرست پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود درباره مصدومان این تیم نیز، خاطر نشان کرد: به نظر من گابریل را از قصد مصدوم کردند. بازیکن نفت مسجد سلیمان به عمد به صورت گابریل ضربه زد و می‌خواست او را مصدوم کند. داور مسابقه آقای فغانی حتی هیچ عکس العملی نسبت به این عمل نشان نداد. خدا را شکر می‌کنم که ضربه‌ای که به گابریل خورد باعث کوری او نشد. داور حتی وقتی در دست بازیکنان قلوه‌های سنگ را می‌دید به بازیکنان می‌گفت که سنگ‌ها را به زمین بیندازید و به بازی‌تان ادامه بدهید. مانده‌ام که چگونه فغانی بهترین داور ایران است؟

خوردبین در ادامه با اشاره به این که شرایط لیگ و آسیا با هم متفاوت است گفت: ما در لیگ هم نتیجه‌ خوبی می‌گیریم، اما متاسفانه در برخی از بازی‌ها اتفاقاتی رخ می‌دهد که نتیجه‌ بازی از ما گرفته می‌شود. همین بازی نفت مسجد سلیمان را ببینید که به راحتی می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم، اما متاسفانه با اتفاقاتی که در آنجا رخ داد نتوانستیم به سه امتیاز بازی برسیم. در دیدارهای قبلی‌هایمان هم روی اشتباه‌های فردی باعث می‌شد نتوانم به پیروزی برسیم. مطمئن باشید که پرسپولیس پتانسیل لازم را دارد و ان‌شاءالله در لیگ هم نتایج خوبی خواهد گرفت.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس