کد خبر 401256
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱

اشتون کارتر در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی تاکید کرد اگر مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ به توافق خوب منجر نشود، ‌«مطمئنا گزینه نظامی روی میز باقی خواهد ماند».

به گزارش مشرق، وزیر دفاع آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی تاکید کرد که در صورت عدم موفقیت در «توافق خوب»، گزینه نظامی همچنان روی میز خواهد بود.

وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه با برنامه «امروز» شبکه ان‌بی‌سی در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 5+1 گفت که اگر مذاکرات به «توافق خوب» منجر نشود، «گزینه نظامی قطعا روی میز باقی خواهد ماند».

اشتون کارتر افزود: «مشخص است که اگر توافق خوب وجود داشته باشد، ارزش صبر کردن برای آن و کامل کردن روند مذاکرات را دارد. البته یکی از وظایف من اطمینان از باقی ماندن همه گزینه‌ها روی میز است».

وزیر دفاع دولت باراک اوباما همچنین گفت: «هرگونه توافقی با ایران نمی‌تواند بر اساس اعتماد صورت گیرد بلکه باید مبتنی بر راستی‌آزمایی صورت گیرد».

اشتون کارتر که پیشتر از حملات عربستان به یمن حمایت کرده بود، در این مصاحبه تاکید کرد که صرفنظر از مذاکرات هسته‌ای با ایران و نتیجه آن،‌ آمریکا به سیاست خود در مقابله با تروریسم و القاعده ادامه خواهد داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شفق ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    0 0
    یانکی ها اگه توان گزینه نظامی را داشتند، لحظه ای درنگ نمیکردند. مگر در حمله به عراق از کسی اجازه گرفتند؟ در ضمن مهاجمان تنها چیزی را که بدست میاوند تابوتهایی است که سربازان خود را در آن خواهند دید.
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    0 0
    حرامزاده های ششلول بند ما را ازمرگ نترسانید گزینه نظامیت تو سرت بخوره مادر بخطا
  • سامان ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    0 0
    مقامات آمریکایی از زمان برگزاری مذاکرات مرتب دارند تهدید میکنند؟ معنی حرف آنها این است که هرچه آنها گفتند بگوئیم چشم. اگر چه ما زمان را از دست داده ایم زیرا آنها هرروز تحریمها را افزایش دادند و ما پای میز مذاکره بیهوده رفتیم؟ امروز حرفهای مقام معظم رهبری برای ملت ایران بوضح روشن شد که آمریکائیها قابل اعتماد نیستند. بهرحال آمریکا مارا توی بد مخمصه ای قرار داده تا ابد که نمیشه بنشینیم ببینیم برایمان چی تصمیمی میگیرند یا باید به خواسته هایشان تن بدهیم یا خود را برای یک جنگ تمام عیار آماده کنیم با وضع این تحریمهااوضاع اقتصادی ما هر روز بدتر میشه.
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    0 0
    کلی با این سخنان خوش به حالمان شد! انبساط خاطر یافتیم. بگویید باز هم از این تیأترها برایمان بازی کنند.
  • mehrab ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
    0 0
    جراتش رو ندارید اگه راست میگید امتحانش مجانیه... مانور پیامبر اعظم(9) و قضیه ناو هواپیمابر رو که یادتون نرفته؟؟!! تازه خیلی چیزهای دیگه هم هست که با حماقت شما احمقها رو میشه ...
  • هما ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
    0 0
    ماهم روی میز گزینه هائی دارم که هیچگاه شما توان بدست اوردنش را نخواهید داشت و انها: شجاعت - غیرت - عزت -اتحاد- انگیزه- و از همه بالاتر فرماندهی کل قوا سید علی را داریم. مرگ بر امریکا
  • شرفی ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
    0 0
    ببند در توالتو...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس