کد خبر 401084
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان معتقد است که بازیکنان تیمش مقابل عربستان حرفه‌ای عمل نکرده‌اند.

به گزارش مشرق، محمد خاکپور در کنفرانس خبری دیدار تیم‌های امید ایران و عربستان که با شکست 2 بر یک تیم کشورمان همراه بود، اظهار داشت: تیم ما امروز تمرکز لازم را برای بازی نداشت و به هیچ وجه خوب بازی نکردیم. البته باید بگویم تمام بازیکنان تلاش کردند و در زمین هرچه توان داشتند، گذاشتند.

وی افزود: ما روی اشتباه فردی گل خوردیم و شاید اگر می‌توانستیم در نیمه اول موقعیت‌های‌مان را تبدیل به گل کنیم نتیجه پایانی کاملاً متفاوت بود اما در مجموع از عملکرد تیمم راضی هستم و به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها با تمام وجود بازی کردند و ضعف امروز ما حرفه‌ای نبودن بازیکنان و آماتور عمل کردن آنها بود. مطمئناً برای آینده برنامه‌های دیگری خواهیم داشت تا بتوانیم با قدرت‌تر به گونه‌ای عمل کنیم که اتفاقات امروز رقم نخورد.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان خاطرنشان کرد: فوتبال همین است که یک سر آن برد و یک سر دیگر آن باخت است. بازیکنان ما باید تجربه کسب کنند. باید تمامی جوانب بازی امروز را برای آنها تشریح کنیم تا دیگر اشتباه نکنند و چنین نتایجی تکرار نشود.

خاکپور در پاسخ به این پرسش که علی کریمی و مهدی ترابی مقابل عربستان در زمین راه می‌رفتند و به نوعی کم‌کاری کردند و آیا با این موضوع موافق است یا خیر گفت: همه نظرات برای من قابل احترام است اما هیچکدام از بازیکنان تیم امید کم‌کاری نکردند. آنها تمام توان خود را گذاشتند و من از کریمی و ترابی هم راضی هستم. تعویض‌هایی که انجام دادیم به این دلیل بود که از حریف عقب افتادیم و نیاز داشتیم تعویض‌های هجومی انجام دهیم. ما در همین راستا ثاقبی را به تیم اضافه کردیم. فکر می‌کنم بازیکنان تیم امید قدر موقعیت‌ها را ندانستند و کم‌کاری در کار نبود.

وی ادامه داد: من به هیچ وجه واژه کم‌کاری را دوست ندارم و هیچ‌گاه از این جمله هم استفاده نمی‌کنم که بازیکنان کم‌کاری کردند، چرا که بازیکنی که لباس تیم ملی کشورش را می‌پوشد غیرممکن است که بخواهد کم‌کاری کند با احترام به نظر شما اما با این مسئله کاملاً مخالفم.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا تیم امید شانسی برای صعود به المپیک دارد و در این خصوص قولی می‌دهد، گفت: نه من و نه هیچکس دیگری نمی‌تواند در فوتبال بابت مسئله‌ای قول بدهد اما این بازیکنان در همین مدت کوتاه که سه ماه از شروع کار ما گذشته و فقط 30 روز تمرین مداوم داشته‌ایم تغییرات زیادی کرده‌اند. فراموش نکنید همین تیم در اینچئون چه نتیجه‌ای گرفت و در این مرحله چگونه بازی کرد. ما در بازی‌های قبلی و برخی دقایق بازی امروز تماشاگرپسند بازی کردیم و باز هم می‌گویم چوب حرفه‌ای نبودن و کم‌تجربه بودن بازیکنان را خوردیم. اگر به عنوان یکی از بهترین تیم‌های دوم به مرحله بعدی برویم قطعاً بیشتر تلاش خواهیم کرد تا به المپیک راه پیدا کنیم اما قولی در این خصوص نمی‌دهیم.

خاکپور یادآور شد: شما به من گفتید که من در بطن فوتبال بودم و به همین دلیل باید بگویم نمی‌شود در فوتبال قولی داد. آنهایی در فوتبال قول می‌دهند که در بطن این ورزش نبودند اما همانطور که گفتم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در مرحله بعدی بازی‌های خوبی انجام داده و نتایج قابل‌قبول بگیریم.

وی در واکنش به این موضوع که رسانه‌ها از او حمایت خوبی انجام دادند و حالا انتظار دارند از او قول بگیرند که به المپیک راه پیدا کنیم، اظهار داشت: از حمایت همه رسانه‌ها ممنون هستم اما باید بگویم اگر حمایتی صورت می‌گیرد از شخص نیست و حمایت‌ها باید از تیم ملی کشورمان باشد که نماینده همه مردم است.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان درباره اینکه چرا ترکیب تیم را در بازی مقابل عربستان نسبت به چند بازی گذشته تغییر داده است، گفت: تغییرات به این دلیل بود که فاصله زیادی بین بازی‌ها نیست و تیم‌های دیگر نیز تغییرات زیادی در ترکیب‌شان داشتند. تیم عربستان در چهار بازی خود تغییراتی داشته است.

خاکپور درباره اینکه به نظر می‌رسید سردار آزمون و علیرضا جهانبخش با سایر بازیکنان به هماهنگی نرسیده‌اند، گفت: پیش از این گفته‌ام که آزمون و جهانبش دو بازیکن بین‌المللی هستند که در سطح بالای دنیا بازی می‌کنند. آنها در هر زمانی که به تیم اضافه شوند می‌توانند با سایر بازیکنان به هماهنگی برسند و در کارهای تاکتیکی خودشان را به تیم برسانند. در این چند بازی هم هر دوی آنها خوب بودند و من کاملاً از عملکردشان رضایت دارم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس