کد خبر 405436
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹

حسین محب اهری گفت: ساخت پروژه‌ای که بخاطر بیماری من متوقف شده بود دوباره آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، حسین محب اهری بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون درخصوص پرداخت بیمه‌های درمانی‌اش گفت: سرنوشت نسخه‌هایی که خود من در قبال رفع بیماری‌ام پرداخت کرده‌ و قبلا تحویل داده بودم ولی در خصوص پرداخت مبلغ آنها اقدامات لازم صورت نگرفته بود بالاخره بعد از پیگیری‌های متعدد به نتیجه رسید.

وی افزود: دیروز خانه تئاتر بودم که متوجه شدم پرداخت پول‌هایی که من قبلا بابت درمانم هزینه کرده بودم شروع و اولین پرداخت آن انجام شده است.

محب اهری با اضافه کردن این نکته که به او قول داده شده تمام مخارج و پول نسخه‌های درمانی‌اش به ترتیب پرداخت شوند،ادامه داد: چهارمین مرتبه‌ای هم که گرفتار این بیماری شدم به خیر گذشت و من در راند چهارم هم موفق و پیروز بیرون آمدم چون تومورها فعالیتشان متوقف شده و حالم بسیار خوب است که این را مدیون  لطف خدا و دعای خیر مردم می‌دانم.

این هنر پیشه  گفت: دیروز آندوسکوپی داشتم و قلب و ریه من را مورد بررسی قرار دادند که خوشبختانه مورد خاصی در آزمایشات دیده نشد و فعلا با دکترها کاری ندارم.

محب اهری در ادامه از بازی‌اش در پروژه‌های جدید سینمائی خبر داد و گفت: در حال حاضر مشغول بازی در پروژه آقای برزو نیک نژاد هستم و در چند ماه آینده فیلم "مش ماشااله برای تمام فصول" که به خاطر بیماری‌ام ساخت آن متوقف شده بود را شروع به ساخت می‌کنیم.

وی در پایان گفت: از خدای خودم تشکر می‌کنم و او را می‌ستایم که زندگی دوباره به من داد و خوبیها و دعاهای خیر مردم مهربانم را هیچگاه فراموش نمی‌کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس