کد خبر 398856
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

قهرمانی سابق ورزش‌های رزمی جهان این روزها با یک خودرو مشغول فعالیت در یک آژانس است.

به گزارش مشرق، قهرمانی که توانسته به مدال طلای جهان در رشته کیک‌بوکس دست پیدا کند، این روزها کسی خبری از وضعیت او نمی‌گیرد. حتی با وجود این که کسی توجهی به او ندارد، با این حال دوست ندارد درباره وضعیتش سخنی بگوید؛ قهرمانی که پیشنهادات کشورهای مختلف را رد کرد تا فقط برای کشورش به میدان برود.

علی دری به فعالیت‌های حرفه‌اش در ورزش طی سالهای مختلف اشاره کرد و افزود: از دوران کودکی ورزش‌های رزمی را شروع کردم و از حدود سال 78 ورزش‌های رزمی را به صورت حرفه‌ای دنبال و در سال 82 توانستم به عنوان قهرمانی ایران دست پیدا کنم.

او اضافه کرد: مدتی بعد در تیم ملی موی‌تای حضور پیدا کردم و فعالیت‌های خودم را به صورت جدی‌تر و البته بسیار حرفه‌ای‌تر دنبال کردم. خوشبختانه در سال 2008 توانستم به مقام قهرمانی در رقابت‌های جهانی کیک‌بوکسینگ در کشور چک دست پیدا کنم که جزو اتفاقات مهم زندگی ورزشی من بود.

قهرمان سابق کیک بوکس جهان با بیان اینکه در سال 2009 نیز در رقابت‌های آسیایی توانسته به مدال دست پیدا کند، گفت: در سال 2009 در رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند موفق به کسب مدال طلا و دریافت کمربند حرفه‌ای قاره آسیا شدم.

دری اضافه کرد: البته در سال 2009 به مقام قهرمانی در رقابت‌های گرند پری آلمان نیز دست پیدا کردم. بعد از کسب این عناوین پیشنهادات بسیاری برای حضور در کشورهای دیگر به من داده شد، ولی من زیر بار هیچ‌کدام نرفتم.

او با ابراز دلخوری از حمایت نشدن توسط فدراسیون ورزش‌های رزمی و دیگر نهادهای مرتبط، گفت: با وجود این که می‌توانستم به کشورهای دیگر بروم ولی تا آخر برای کشورم در میادین جهانی مسابقه دادم. حداقل انتظاری که داشتم حمایت از سوی فدراسیون بود که این اتفاق رخ نداد. من مسابقات را با هزینه شخصی می‌رفتم و با کسب هر عنوان در رقابت‌های بین‌المللی پرچم ایران را برافراشته می‌کردم.

قهرمان سابق کیک بوکس جهان با اشاره به شغل کنونی‌اش نیز گفت: در حال حاضر در یک آژانس مشغول کار هستم و درآمدم نیز از این راه تامین می‌شود. از کاری که در حال حاضر انجام می‌دهم ناراضی نیستم ولی با توجه به فعالیتی که سالها در عرصه ورزش داشتم، می‌توانستم شغل بهتری را در راستای فعالیت حرفه‌ای‌ام داشته باشم.

دری تصریح کرد: نه تنها من بلکه بسیاری دیگر از قهرمانان ملی هستند که کسی از وضعیت آنها خبری ندارد. حتی برای رفتن به دانشگاه نیز فدراسیون حمایتی از من نکرد تا بتوانم حداقل شهریه کمتری را پرداخت کنم.

او خاطر نشان کرد: حتی می‌خواستم برای فعالیت آتش نشانی نیز اقدام کنم که در این زمینه هم با مشکل روبرو شدم، متاسفانه این مشکلات برای بسیاری دیگر از افرادی که در ورزش‌های رزمی فعالیت دارند رخ می‌دهد و حمایت حداقلی از آنها صورت نمی‌پذیرد.

قهرمان سابق کیک بوکس ایران در پایان با بیان اینکه من برای ورزش و کسب عناوین مختلف برای کشورم تمام تلاشم را کردم، گفت: من برای ایران و برافراشتن پرچم کشور از همه چیز گذشتم ولی در نهایت هیچ حمایتی از من صورت نگرفت .
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mahmood ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    مظلومترین و در عین حال یکی از پرطرفدارترین رشته های رزمی، کیک بوکسینگ هستش. رشته ای که ورزشکارانش با کمترین امکانات مواجه اند.با کمترین توجه و رسیدگی روشون هست اما آنچنان با عشق به این ورزش ادامه میدن که شاید در رشته هایی مثل تکواندو و ... بودند مطمئنان خیلی از اونهایی که الان تو تیم ملی هستن از اینها پایین تر بودند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس