مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 22 از برگزاری ورزش تخصصی رزمی ویژه طلاب و روحانیون با عنوان " ورزش دانش پژوهان طلاب و روحانیون " برای نخستین بار از سوی فرهنگسرای تهران خبر داد.

ورزش تخصصی دانش پژوهان طلاب و روحانیون در غرب پایتختبه گزارش مشرق، حجت الاسلام حمید قربانپور مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 با بیان اینکه طلاب جزو علاقه‌مند ترین اقشار جامعه به ورزش به ویژه ورزش حرفه ای هستند، افزود: به عنوان کسی که سال ها در این زمینه فعالیت کرده ام با صدها ورزشکار طلبه و روحانی سروکار داشته ام که نه تنها به صورت تخصصی موضوع ورزش را دنبال کرده اند بلکه بسیاری از آنها مدال آوران و قهرمانان عرصه های ورزشی بوده اند.

بنیانگذار سبک "پرشین کیک بوکس" در ایران گفت : طلاب و روحانیون و به ویژه طلاب جوان می توانند نقشی مهم و تأثیرگذار در تربیت نوجوانان و جوانان داشته باشند و نه فقط از طریق منبر، بلکه از طریق ورزش، هنر و هر عرصه ای که برای جوانان جذابیت سالم داشته باشد شرایط جلب و جذب نسل جوان را به آموزه های زندگی ساز اسلام فراهم کنند و همدلی و مهربانی و اخلاق مداری را در جامعه ترویج کنند.

 وی که خود از بنیان‌گذاران و مربی و داور درجه یک رشته های نوین رزمی در ایران است، درباره حضور چهره های حرفه‌ای ورزش روحانیون در این برنامه اظهار داشت: در اين مسير تازه و تأثيرگذار از روحانیون جوانی به عنوان مربی استفاده خواهیم کرد که از قهرمانان ورزشي و اساتيد مجرب هستند و در کنار آموزش های ورزشی به تغذیه روح مخاطبین نیز توجه خواهند کرد.

ورزش تخصصی دانش پژوهان طلاب و روحانیون در غرب پایتخت

 موسس تربیت بدنی طلاب و روحانیون جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هم اکنون هزاران نفر از طلاب عضو این موسسه هستند، افزود: در برنامه ورزش ویژه دانش پژوهان طلاب و روحانیون به آموزش "هیدورا " که یک  ورزش رزمی و هنر دفاعی و تهاجمی است و مجموعه ای از فنون نرمش، ورزش و دفاع شخصی را شامل می شود، می پردازیم.

قربانپور با بیان اینکه این برنامه ورزشی به صورت هفتگی در یکی از مساجد منطقه برگزار خواهد شد از هیات امنای مساجد غرب پایتخت دعوت کرد در صورت تمایل آمادگی خود را جهت همکاری های مشترک در زمینه برگزاری ورزش ویژه طلاب و روحانیون به صورت حضوری یا تلفنی به فرهنگسرای تهران اعلام نمایند.

ورزش تخصصی دانش پژوهان طلاب و روحانیون در غرب پایتخت
وی هم چنین از طلاب و روحانیون علاقه‌مند دعوت کرد جهت ثبت نام به  نشانی انتهای بزرگراه حکیم غرب، سه راه دهکده المپیک، پشت دبیرستان پسرانه اندیشه، بوستان باغ نو ، فرهنگسرای تهران، واحد آموزش مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44161119 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اسکندر پور جمشید ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    به نام خدا به نظر می رسد این آقا ، محله منطقه 22 تهران را با محله ای در ششهر قم و یا مشهد ، اشتباه گرفته است . البته در آن شهرها به دلیل سکونت روحانیون، شاید ایشان می توانست به هم لباسی های خود این ورزش مفرح را آموزش و تعلیم دهد و حتما با استقبال چشمگیری روبرو می شد ، اما کج سلیقگی انتخاب محل ، دست یابی به اهداف این برنامه، دور از دسترس است . اگر این روحانی ورزشکار قصد تعلیم این رشته ورزشی را به روحانیون دارد ، یا به مشهد و قم تشریف ببرند، و یا به شهر ری. تا آنجایی که از آمار شهرداری منطقه 22 تهران سراغ داریم حتی 20 روحانی نیز سکونت ندارند و اگر هم به عنوان امام جماعت مساجد در این منطقه هستند، سن و حالشان اجازه چنین ورزش سنگینی را ندارند و دقیقا به همین دلیل است که وقتی عکس مربوطه در این خبر را آنالیز کنید و به دقت به آن توجه شود، می بینیم که چند نوجوان محصل و با بی رغبتی در این برنامه حضور دارند ویا حضور داده اند! به هر تقدیر ضمن احترام به این مدیر فرهنگسرا ، پیشنهادمی کنم ، به فکر طراحی و اجرای برنامه هایی مطابق وظایف ذاتی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و نیز مطابق ذائقه و نیاز شهروندان ساکن غرب تهران داشته باشند و بودجه سازمان را بی خود حیف و میل نکنند.
  • الوندی ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    0 0
    سلام با احترام به نظر آقا ...بنده عکس شما فکر می کنم. بسیار باعث افتخار ما وعالیست.بیت المال در این برنامه استاد هیچ معنا ندارد. ضمنا نباید پیشگویی کرد استقبال خواهد شد نفوس بد از آن شیطان صفتان است.دوراز شان دلسوزان ونظر دهنده .ارادت.
  • محمد ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    0 0
    سلام برنامه استاد حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای قربانپور عالیست.توانمندی ایشان در تدریس دانشگاه وهمچنین درباشگاه ومدیریت ایشان حرف نداره ایشان را کاملا می شناسم. منطقه ای بامدیریت ایشان درامور فرهنگی سعادتیست برای منطقه .ارادتمند استاد عزیز حاج آقا قربانپورهستیم.
  • حاج میرزا ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    باسلام محضر مبارک حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حمید قربانپور_ استاد بزرگوار حوزه ودانشگاه وباشگاه وحاج میرزا... از حرف نظری جمشید ناراحت شدم میخوام به ایشان بگم داداش اشتباه نکن استاد قربانپور متفاوته درضمن دوست داشتنی بیخودی نظر نده.
  • مجید از قزوین ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    با سلام محضر استاد عالیقدر حوزه و اخلاق و متانت و ورزش خدمت دوست گرام اقای پورجمشید باید عارض شم که ایشان نه تنها در ان منطقه تهران بلکه پایگاه ورزشی و اجتماعی خوبی را در سرتاسر ایران عزیزمان راه انداخته اند باشد که موفق و مستدام باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس