کد خبر 409219
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

این بلیت‌ها 1500 تا 7500 دلار قیمت داشتند. از 16800 صندلی، تنها برای کمتر از 1000 صندلی بلیت‌فروشی انجام شده است و بقیه بلیت‌ها در اختیار برگزارکنندگان بازی و اسپانسرها است.

به گزارش مشرق، بلیت دیدار فلوید می‌ودر و مانی پاکیائو، دو مشتزن بزرگ جهان در پنج‌شنبه‌شب در کمتر از یک دقیقه به فروش رفت. این دو نفر در دوم ماه مه در MGM Grand در لاس‌وگاس با هم دیدار خواهند کرد. این دو با برگزارکنندگان مسابقه بر سر تخصیص بلیت‌ها به مشکل برخورده بودند و پس از برطرف شدن مشکل بود که کار بلیت‌فروشی آغاز شد اما بلیت‌هایی که برای طرفداران در نظر گرفته شده بود در عرض تنها 60 ثانیه به فروش رفت.

این بلیت‌ها 1500 تا 7500 دلار قیمت داشتند. از 16800 صندلی، تنها برای کمتر از 1000 صندلی بلیت‌فروشی انجام شده است و بقیه بلیت‌ها در اختیار برگزارکنندگان بازی و اسپانسرها است. هر فرد می‌توانست نهایتا چهار بلیت خریداری کند.

این مسابقه را به‌عنوان بزرگ‌ترین نبرد بوکس تاریخ می‌شناسند. تنها دقایقی پس از اتمام بلیت‌ها بود که فروش آنها در بازار سیاه شروع شد. در یک وب‌سایت یک بلیت این مسابقه به قیمت 128 هزار و 705دلار به فروش گذاشته شده بود! انتظار می‌رود قیمت بلیت‌ها در بازار سیاه تا 200 هزار دلار هم بالا برود.
منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    0 0
    خیلی مسابقه توپیه مشرق لطفا بعد از مسابقه نتیجه و فیلم مسابقه رو بذار حتمن ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس