کد خبر 397747
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

شصت‌و‌دومین شمارهٔ مجلهٔ ۲۴ یادداشت‌هایی از فرهاد اصلانی، رامبد جوان، بابک حمیدیان، بهرام رادان، حبیب رضایی، سروش صحت، رضا عطاران، رضا کیانیان و مهدی هاشمی دربارهٔ بازیگران مطرح سینمای جهان منتشر شده است.

به گزارش مشرق، شصت‌و‌دومین شمارهٔ مجلهٔ 24 با یک هدیهٔ نوروزی و در 180 صفحه منتشر شد. در پروندهٔ مفصلی که به‌همین مناسبت در این شماره چاپ شده بازیگران سینمای ایران بازیگران محبوبشان در سینمای دنیا را انتخاب کرده‌اند و یادداشت‌هایی دربارهٔ دلایل علاقه‌شان به آن‌ها نوشته‌اند.

در این پرونده می‌توانید خوانندهٔ یادداشت‌های فرهاد اصلانی، رامبد جوان، بابک حمیدیان، بهرام رادان، حبیب رضایی، سروش صحت، رضا عطاران، رضا کیانیان و مهدی هاشمی دربارهٔ داستین هافمن، کوین اسپیسی، مریل استریپ، دنیل دی‌لوئیس، آنتونی کوئین، دنزل واشنگنتن، تام هاردی، جیم کری، برد پیت، واکین فینیکس و مجموعه مطالبی خواندنی و جذاب دربارهٔ این بازیگران بزرگ باشید. مطالبی دربارهٔ معیارهای بازیگری خوب و بازیگران محبوب ستاره‌های سینمای دنیا هم از دیگر بخش‌های این هدیهٔ نوروزی خواندنی و جذاب است.

مرور حواشی، ویژگی‌ها و نکته‌های سینمای ایران و دنیا در سالی که گذشت از دیگر بخش این شماره از مجلهٔ 24 است. در این صفحات بهترین بازیگران، بهترین فیلم‌ها، بهترین نقل‌قول‌ها و بهترین پوسترهای سال انتخاب شده‌اند. منتقدان هم در جدول ستاره‌ها بهترین‌‌ها و بدترین‌ فیلم‌های سال را انتخاب کرده‌اند.

ویژه‌نامه نوروزی با موضوع بازیگران ایران و جهان
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس