کد خبر 402523
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

قسمت هفتم فیلم «سریع و خشمگین» به رقم باورنکردنی فروش ۱۴۰ میلیون دلاری در اولین آخر هفته نمایشش دست می‌یابد.

به گزارش مشرق، «خشمگین ۷» محصول یونیورسال با یک آخر هفته رکوردشکن کار خود را آغاز کرد و با اکران در ۴۰۰۴ سالن سینما تا آخر یکشنبه نزدیک به ۱۴۰ میلیون دلار فروش می‌کند.

این فیلم تا روز جمعه ۶۰ میلیون دلار فروش کرده بود که ۱۵.۸ میلیون دلار آن حاصل از اکران اولیه این فیلم در پنج‌شنبه شب در آمریکا بود.

آمار جدید نشان می‌دهد این فیلم در روز شنبه فروش خود را به ۱۱۵ میلیون دلار رساند و تا پایان یکشنبه باید به ۱۴۰ میلیون دلار برسد.

این فیلم با بازی دوین جانسون، وین دیزل و پل واکر فقید، به راحتی توانست رکوردی برای ماه آوریل از نظر فروش به جای بگذارد. تا پیش از این رکورد فروش ماه آوریل متعلق به فیلم «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» از کمپانی مارول-دیسنی بود که سال پیش در آخرهفته افتتاحیه‌اش ۹۵ میلیون دلار فروخته بود.

این فیلم به این ترتیب بیست و نهمین فیلم تاریخ سینما شده که در اولین آخر هفته نمایشش در آمریکا از فروش ۱۰۰ میلیون دلار بالاتر رفته و احتمالا باید اولین فیلم این فهرست هم بشود. این فیلم اولین فیلمی است که پس از «بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد» که در اولین آخر هفته نمایشش در ماه نوامبر به فروش ۱۲۲ میلیون دلاری دست یافته بود، وارد این فهرست می‌شود.

قسمت هفتم «سریع و خشمگین» در عرصه بین‌المللی نیز با فروش ۶۰ میلیون دلاری در دو روز چهارشنبه و پنج‌شنبه، به نظر می‌رسد تا پایان تعطیلات عید پاک رقم فروشش را به ۲۵۰ میلیون دلار برساند.

استقبال منتقدان نیز از این فیلم خیلی خوب بوده و تاکنون با کسب ۸۲ درصد آرای مثبت در سایت راتن تومیتوز موفق ظاهر شده است.

این فیلم که دنباله‌ای بر مجموعه فیلم‌هایی است که از سال ۲۰۰۱ اکران شد، تاکنون با ۶ فیلم، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. در این میان فیلم ششم از بالاترین اقبال برخوردار شد و ۲۳۸ میلیون دلار در آمریکا و ۵۵۰ میلیون دلار در بازار بین المللی فروش کرد.

فروش این فیلم بر فیلم‌های دیگر همزمان با آن تاثیر گذاشته و به نظر می رسد فیلم کمدی «قوی باش» با بازی ویل فارل و کوین هارت بخش مهمی از تماشاگران مرد خود را از دست داده و با کاهشی ۵۰ درصدی نسبت به هفته پیش روبه رو شده است.

فهرست کامل باکس آفیس که فردا بسته می‌شود می‌تواند نشان دهنده جایگاه جدید فیلم‌ها با توجه به اکران «خشمگین ۷» باشد. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس