کد خبر 396956
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۷

معاون وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که آمریکا بر کشورهای مجارستان، یونان و قبرس که رهبران آنها با اعمال تحریم‌های ضد روسی مخالفت کرده‌اند، فشار می‌آورد.

به گزارش مشرق، اسپاتنیک نوشت: ویکتوریا نولاند معاون امور اروپایی و اورآسیای وزارت خارجه آمریکا در نشست استماع سنا تصریح کرد که دولت آمریکا در حال اعمال فشار بر کشورهای اروپایی است که با وضع تحریم ها علیه روسیه، مخالفت کرده اند.

نولاند در ادامه افزود: ما به گفتگوی دو جانبه با با یونان، مجارستان و قبرس که رهبران آنها با تحریم های ضد روسی مخالفت کرده اند، ادامه می دهیم. من طی روزها و هفته های آینده، سفر دیگری به برخی از این کشورها خواهم داشت.

این مقام آمریکایی گفت: علی رغم برخی نگرانی هایی که به صورت علنی اعلام شده، این کشورها از تحریم ها در نشست شورای اتحادیه اروپا حمایت کرده اند. علاوه بر این، مذاکرات بین آمریکا و اروپا ادامه یافته است. رایزنی های ما با شرکای اروپایی بر سر اعمال فشار بیشتر تحریم آغاز شده است.

برخی کشورهای اروپایی از جمله یونان، قبرس و مجارستان مخالفت خود را با اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه اعلام کرده اند. اسپانیا نیز اخیرا با وضع تحریم های بیشتر علیه مسکو مخالفت کرده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس