کد خبر 396619
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کرار به ایران برگشته و من هم بالاخره او را رؤیت کردم.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده در خصوص اینکه آیا جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال این هفته تشکیل خواهد شد یا خیر،‌ گفت: خودم هم نمی‌دانم. البته جلسه لغو نشده اما زمان دقیق برگزازی آن را نمی‌دانم.

وی افزود: در مورد جلسه آینده هیأت مدیره استقلال اطلاع‌رسانی خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که سرانجام کرار را رؤیت کرده یا خیر،‌ گفت: بله این بازیکن به ایران برگشته و بالاخره او را رؤیت کردم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه چه زمانی اسپانسر این باشگاه مشخص خواهد شد، تصریح کرد: ما صحبت‌هایی را با یکی دو شرکت انجام دادیم اما هنوز کاری انجام نشده است. فعلا قراردادی با هیچ شرکتی نبستیم و ان‌شاءالله طی امروز و فردا این مسئله مشخص خواهد شد.

افشارزاده ضمن ناراحتی از مطالب منتشر شده مبنی بر اینکه قلعه‌نویی از ایران می‌رود و اسکوچیچ سرمربی استقلال خواهد شد، گفت: این مسئله هم زاییده ذهن خبرنگاران است و شما باور کنید من اصلا آقای اسکوچیچ را نه می‌شناسم و نه او را دیده‌ام.

وی افزود: هیچ مشکلی با امیر قلعه‌نویی ندارم و از او هم در ادامه راه حمایت می‌کنم. این حرف‌ها برای کسانی است که از خودشان شایعه می‌سازند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان در خصوص دیدارش با وزیر ورزش و اینکه آیا این جلسه فقط مربوط به کنار گذاشتن افجه‌ای بود یا خیر،‌ یادآور شد: من با وزیر دیدار کردم اما یکسری از مسائل درون‌خانوادگی است و هیچ کدام از صحبت‌های درون جلسه را به بیرون منتقل نخواهم کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس