کد خبر 396571
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۰

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تا کرار را فردا نبینم آمدنش را به ایران باور نمی‌کنم.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده در گفت‌وگویی در برنامه 90 در رابطه با حضور جاسم کرار در ایران اظهار داشت: اگر کرار امشب نیاید فردا درباره وضعیت وی کمیته انضباطی تشکیل خواهیم داد.

وی در پاسخ به سؤال فردوسی‌پور مجری برنامه 90 در رابطه با اینکه کرار امروز به ایران آمده است، گفت: به من گفتند که کرار به ایران آمده، اما تا کرار را فردا نبینم آمدنش به ایران را باور نمی‌کنم و ایشان باید در کمیته انضباطی ما حضور یابد.

افشارزاده در رابطه با ضربه‌اش به یک خبرنگار که بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت، گفت: من 20 سال است با خبرنگاران زندگی می‌کنم و چندین سال است با آنها دوست هستم، این ضربه‌ای که زدم از روی شوخ‌طبی بود و وقتی ببینم خبرنگاران زیاد سؤال می‌کنم به شکم‌شان ضربه می‌زنم و دقیقاً ضرباتم را به شکم‌شان می‌زنم!

فردوسی‌پور به بازتاب این حرکت و ضربه افشارزاده در رسانه‌های خارجی اشاره کرد و نظر وی را  در این‌باره جویا شد، که مدیرعامل استقلال گفت: واقعاً ضرب و شتم نبوده است و من خبرنگاران را دوست دارم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با برکناری افجه‌ای عضو هیات مدیره سخنگوی باشگاه استقلال اظهار داشت: چندین مرتبه بود که ایشان مطالبی را که نباید مطرح می‌شد بیان می‌کردند و در نهایت با تصمیمی که گرفتیم و با موافقت دکتر گودرزی وزیر ورزش نسبت به لغو عضویت وی در هیئت مدیره و سخنگوی ایشان اقدام کردیم.

وی خاطرنشان کرد: من مخالفم که در باشگاه‌ها حاشیه درست شود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همواره حاشیه دارند و من هم سعی می‌کنم این حواشی را کم کنم این برکناری به خاطر آرامش تیم بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس