کد خبر 396852
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جلسه‌ای که من با بهرام افشار‌زاده داشتم در خصوص پاداشی بود که فیفا به باشگاه‌ها برای حضور تیم ملی در جام جهانی در نظر گرفته‌ بود.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان در خصوص جلسه‌اش با بهرام افشار‌زاده اظهار داشت: استقلالی‌ها پاداش حضور ایران در جام جهانی مربوط به باشگاه خود را می‌خواستند که ما گفتیم به فیفا نامه می‌زنیم تا در این زمینه به آنها کمک شود.

وی در مورد اینکه آیا استقلالی‌ها به دنبال مسئله رودریگو توزی بودند گفت: افشار‌زاده پاداش استقلال در جام جهانی را می‌خواست و ما هم دنبال این مسئله هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه در پیش‌نویس اساسنامه فدراسیون‌ها قرار شده روسای هیأت‌ها حق رای نداشته باشند تصریح کرد: من در مورد این مسئله اطلاعی ندارم. فدراسیون فوتبال مستقل است. البته هر تصمیمی که برای ما هم گرفته شود آن را اجرا می‌کنیم.

کفاشیان در خصوص جلسه با کی‌روش و اردوی اتریش تاکید کرد: عصر امروز با سرمربی تیم ملی جلسه خواهم داشت و در مورد اردوی اتریش و شرایط آن هم با او صحبت می‌کنم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود اختلاف 75 هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران با آژانسی که قرار بوده بازی ایران و شیلی را هماهنگ کند باعث لغو این دیدار شده تصریح کرد: من در جریان این موضوع نیستم و هنوز چیزی مشخص نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه شیخ سلمان دروغ گفته است که در جلسه آینده هیأت‌رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبان جام ملت‌های 2019 مشخص خواهد شد یادآور شد: به هر حال آنها جلسه‌ای گذاشته‌اند و به جمع‌بندی رسیده‌اند در این زمینه هم مشکلی وجود نداشت. وقتی هم اکنون به جمع‌بندی رسیده‌اند اگر در هیأت‌رئیسه بعدی هم این موضوع مورد بررسی قرار می‌گرفت نتیجه همین بود.

وی در مورد اینکه با این اوصاف ناظران AFC فروردین ماه به ایران نخواهد آمد گفت: درست است با مشخص شدن این میزبانی آنها به ایران نمی‌آیند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس