کد خبر 396526
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷

مقام‌های نظامی چاد از کشته شدن ده‌ها عضو گروه تروریستی «بوکوحرام» در نتیجه آخرین حمله نظامی مشترک این کشور و نیجر در نیجریه خبر دادند.

به گزارش مشرق، مقام‌های نظامی چاد از کشته شدن ده‌ها عضو گروه تروریستی «بوکوحرام» در نتیجه آخرین حمله نظامی مشترک این کشور و نیجر در نیجریه خبر دادند.

به گزارش آسوشیتدپرس، ژنرال «زاکاریا گوبونگه» از فرماندهان بلندپایه ارتش چاد امروز-دوشنبه- از کشته شدن ۲۰۰ شبه‌نظامی گروه تروریستی بوکوحرام در عملیات مشترک نیروهای نظامی این کشور و نیروهای نظامی نیجر در نیجریه خبر داد.

وی گفت که نیروهای نظامی چاد و نیجر با عبور از مرزهای نیجریه به سمت شمال‌شرق این کشور راهی شدند.

ژنرال «کریس اولوکولید» سخنگوی ارتش نیجریه با تایید همکاری نیروهای نظامی این کشور در عملیات مشترک چاد-نیجر علیه بوکوحرام گفت که قبل از انجام عملیات، شماری رزمایش برای پیشگیری از ضدحمله‌های احتمالی صورت گرفت.

 «ادگارد الاین مبه» وزیر دفاع کامرون گفت که نیروهای نظامی چاد و نیجریه با اعضای بوکوحرام درگیر می‌شوند و نیروهای نظامی کامرون نیز با محافظت از مرز‌ها از فرار اعضای این گروه تروریستی جلوگیری می‌کنند.

گروه تروریستی بوکوحرام با حمله‌های متعدد خود در روستا‌ها و شهرهای نیجر و نیجریه تاکنون هزاران نفر را به قتل رسانده و صد‌ها هزار نفر را از خانه‌های خود آواره کرده است.



منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    زخمی ها بردارین سلاخی کننین و قطعاتشان را بفروشین یا به گاری ببندین تا شخم بزنند یا کارگر مسکن کنید و یا در جاده و تونلسازی استفاده کننین و به خانواده های داغدار هر کدامشان 100میلیون بدین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس