کد خبر 399354
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۰

فرمانده ارتش نیجریه گفت: با وجود تمام پیشرفت هایی که در برابر بوکوحرام داشته ایم، اما هنوز نتوانسته ایم خبر و ردی از دختران ربوده شده توسط این گروه پیدا کنیم.

به گزارش مشرق، فرمانده ارتش نیجریه در کنفرانس خبری که به مناسبت عملیاتهای انجام شده توسط ارتش این کشور علیه گروه تروریستی بوکوحرام برگزار شده بود، در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت 200 دانش آموز دختر دبیرستانی که سال پیش توسط این گروه ربوده شده بود، گفت: با وجود پیشرفت عملیات انجام شده علیه گروه بوکوحرام، اما هنوز نتوانسته ایم رد و اثری از دختران ربوده شده را پیدا کنیم.

«کنث مینیماه» با بیان این که در تمام اراضی آزاد شده از دست این گروه تروریستی به بررسی وضعیت و بازجویی برای ردیابی از این دختران اقدام شده است، ادامه داد: هنوز هیچ اثری پیدا نشده است و احتمال دارد که عناصر بوکوحرام این دختران را با خود به هنگام فرار برده باشند.

وی گفت: پیش از شروع عملیات، محل اختفا دختران را شناسایی کرده بودیم، اما پس از انجام عملیات متوجه شدیم که این گروه تروریستی محل گروگان های خود را به هنگام عملیات ارتش تغییر داده است و آنها را به نقاط دیگری منتقل کرده است. ما نیز به علت تلاشی که برای حفظ جان گروگان ها داریم، سعی می کنیم از حمله مستقیم به محل های احتمالی اختفا آنها خودداری کنیم.

فرمانده ارتش نیجریه ادامه داد: هم اکنون تعداد روستاهای در دست بوکوحرام از 20 روستا به 3 روستا کاهش یافته است و برای آزادسازی بقیه روستاها نیز عملیات ادامه خواهد داشت.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس