کد خبر 395906
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳

مدیر یک دبیرستان در «بوستون» آمریکا که از یکی از دانش‌آموزان برای فروش مواد مخدر سوءاستفاده می‌کرده است، به دلیل بروز اختلاف با او به سمتش تیراندازی کرد.

به گزارش مشرق، «شاون هریسون» مدیر دبیرستان محلی «بوستون» که همچنین به عنوان «کشیش دورچستر» نیز فعالیت دارد به سمت سر یکی از دانش‌‌آموزان تیراندازی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مدیر این مدرسه با این دانش‌آموز در خیابان قرار می‌گذارد و سپس با اسلحه‌ای به پشت سر او تیراندازی می‌کند و از صحنه حادثه می‌گریزد.

مأموران پلیس آمریکا می‌گویند که دوربین‌های نصب شده در خیابان، تصویر این حادثه را ضبط کرده است و تصاویر نشان می‌دهد که مردی با تلفن همراه، دستانش را به سمت سر فردی که مقابل او راه می رود بالا می‌آورد و بعد از مدت اندکی از صحنه حادثه فرار می‌کند.

این دانش‌آموز به پلیس اعلام کرد که مدتی بود برای مدیر مدرسه ماریجوانا می‌فروخته است اما بعد از چند ماه بر سر فروش دچار اختلاف و نزاع شده بودند.

این کشیش 55 ساله به قید وثیقه‌ای 250 هزار دلاری آزاد شده است اما مسوولان دبیرستان بعد از مشخص شدن خبر دستگیری‌ وی، او را از مدرسه اخراج کردند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با شلیک گلوله منجر می‌شود که در این حوادث، افراد بی‌گناهی جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرت دارد که حتی کنگره آمریکا نیز حاضر به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس