کد خبر 395716
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۴

مهلت مجدد برای ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۴ از امروز یکشنبه ۱۷ اسفندماه آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، ثبت‌نام مرحله دوم متقاضیان کنکور سراسری سال 94 برای دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان و کد رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد که پذیرش در آنها بر اساس آزمون صورت می‌پذیرد، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و دانشگاه فرهنگیان از امروز آغاز می‌شود.

براساس این گزارش متقاضیانی که تاکنون برای شرکت در آزمون سراسری سال 94  ثبت نام نکرده‌اند می‌توانند از امروز یکشنبه 17  اسفندماه تا روز چهارشنبه 20 اسفندماه از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام در صورت واجد شرایط بودن در آزمون ثبت نام کنند.

اطلاعیه سازمان سنجش از امروز بعد از ظهر روز گذشته بر روی سایت سنجش قرار گرفته است. آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند فقط می‌توانند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی‌خود بر اساس کد رهگیری و اطلاعیه سازمان سنجش اقدام کنند.

آزمون سراسری برای داوطلبان گروه علوم ریاضی و فنی و گروه علوم انسانی در صبح پنجشنبه 21 خردادماه 94، برای داوطلبان گروه هنر پنجشنبه بعدازظهر 21 خردادماه 94، این آزمون برای داوطلبان گروه علوم تجربی در صبح جمعه 22 خردادماه 94  و  برای داوطلبان گروه زبان‌های خارجی بعدازظهر جمعه 22 خردادماه 94 برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس