کد خبر 405091
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۹

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: نمایندگان مجلس در خصوص کیفت‌بخشی در دانشگاه آزاد، مسئله حقوق اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد و حقوق کارمندان دانشگاه آزاد با میرزاده صحبت کردند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، از جلسه اعضای کمیسیون متبوع خود با حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات روز یکشنبه با رئیس دانشگاه آزاد جلسه‌ای داشتند و در آن جلسه آقای میرزاده از فعالیت‌های سال گذشته خود گزارش دادند و نمایندگان مجلس نیز دغدغه‌های خود را در رابطه با آموزش عالی مطرح کردند.

وی در مورد جزئیات مسائلی که اعضای کمیسیون با رئیس دانشگاه آزاد در میان گذاشتند، اظهار داشت: نمایندگان در خصوص کیفت‌بخشی در دانشگاه آزاد، مسئله حقوق اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد که تفاوت خیلی زیادی با دیگر دانشگاه‌ها دارد و حقوق کارمندان دانشگاه آزاد با آقای میرزاده صحبت کردند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد گزارش‌های رئیس دانشگاه آزاد نیز، گفت: اقداماتی هم در بحث پارک‌های علمی و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان، جذب اعضای هیئت‌علمی و... انجام شده بود که میرزاده گزارشی از آنها را به اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    حاج اقا احتمالا دانشگاه ازادیه اگر به فکر این مملکت هستید آموزش و پرورش را دریابید
  • رحیم ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    خوشبختانه امروز وضعیت اکثر معلمان از وضعیت کارمندان دانشگاه بهتره روزهای خالی معلمان در کشور 9 ماهه خوشا بحالشان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس