کد خبر 398629
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: برای رفاه حال متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی، سایت ثبت‌نام برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۵-۹۴ باز شده است.

 به گزارش مشرق، مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: برای رفاه حال متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی سایت ثبت نام برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۵-۹۴ از هم اکنون باز است و داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام به سایت www.azmoon.org مراجعه کنند.

علوی فاضل در ادامه افزود: هر داوطلب باید پس از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت‌نام در یک رشته‌محل اقدام کند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: متقاضیان پس از ثبت نام اینترنتی با تهیه پرینت از ثبت‌نام خود می‌توانند برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت نام قطعی خود در ساعات اداری به محل دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد، گفت: داوطلبان قبل از ثبت‌نام در مورد رشته و یا واحد دانشگاهی مورد علاقه خود دقت کنند، چراکه امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی وجود ندارد، اما داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند با تهیه مجدد کارت اعتباری نسبت به ثبت نام در رشته و یا محل جدید اقدام کنند.

علوی فاضل در زمینه چگونگی ثبت‌نام متقاضیان رشته موسیقی، گفت: ثبت نام اینترنتی این دسته از داوطلبان به معنای پذیرش قطعی آنها محسوب نمی‌شود، لذا آنها باید در آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی که از سوی واحد دانشگاهی موردنظر انجام و زمان و چگونگی آن اعلام می‌شود، شرکت کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    فک کنم از چند وقت دیگه، دانشگاه آزاد با روش خفت گیری، جوون ها رو به زورهم جذب بکنه!
  • احمد ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    رسالت دانشگاه آزاد، فقط پول بده مدرک بگیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس