کد خبر 395675
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵

ملکه رانیا، همسر ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن در مصاحبه‌ای از جامعه بین‌الملل خواست که اهمیتی به ادعاهای مذهبی تروریست‌های داعش ندهند و تاکیدکرد که باید حرف "الف" را از کلمه داعش حذف کرد زیرا هیچ چیز این گروه اسلامی نیست و این گروه هیچ نسبتی با اسلام ندارد.

به گزارش مشرق، ملکه اردن در مصاحبه‌ای تروریست‌های گروه داعش را مشتی افراد دیوانه خواند که تنها مایه ننگ اسلام هستند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ملکه رانیا، همسر ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن در مصاحبه‌ای از جامعه بین‌الملل خواست که اهمیتی به ادعاهای مذهبی تروریست‌های داعش ندهند و تاکیدکرد که باید حرف "الف" را از کلمه داعش حذف کرد زیرا هیچ چیز این گروه اسلامی نیست و این گروه هیچ نسبتی با اسلام ندارد.

ملکه رانیا در گفت‌وگو با آریانا هافینگتن، چهره سرشناس رسانه‌ای در انگلیس، در جریان یک کنفرانس در لندن تاکید کرد: جنگ با داعش جنگی میان جهان متمدن و مشتی افراد دیوانه است که واقعا می‌خواهند ما را به دوران قرون وسطی برگردانند.

وی همچنین هشدار داد: نباید به داعش اجازه دهیم اسم اسلام را بدزدد زیرا آنها به خیال خود می‌خواهند جنگ تمدن‌ها را رقم بزنند.

ملکه رانیا گفت: مردم به این گروه تروریستی، "داعش" می‌گویند اما من دوست دارم که حرف "الف" از این کلمه حذف شود زیرا هیچ چیز این گروه اسلامی نیست. آنها هیچ نسبتی با مذهب ندارند و همه کاری که انجام می‌دهند تحجر است.

وی افزود: آنها می‌خواهند اسلامی خوانده شوند زیرا کلمه اسلام مشروعیت کاذبی به آنها می‌دهد و این معنی را ایجاد می‌کند که هر اقدامی علیه آنها به طور خودکار جنگ با اسلام خوانده شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این افراد خواهان جنگ تمدن‌ها که مردم درباره آن صحبت می‌کنند هستند.

ملکه 44 ساله اردن به داعش هشدار داد، خشونت‌های نشان داده شده از این گروه نظیر سوزاندن معاذ الکساسبه، خلبان اردنی تنها باعث راسخ‌تر شدن عزم میانه‌روها علیه آنها می‌شود.

ملکه اردن به بنیان‌گذار نشریه هافینگتن پست گفت: تاکتیک‌های مرعوب کننده‌ای که این تروریست‌ها استفاده می‌کنند اثر معکوس می‌گذارد زیرا تنها باعث خشم اردنی‌ها می‌شود و به جای آنکه آنها را ترسناک جلوه دهد باعث می‌شود که همه بخواهند با آنها بجنگند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    شما خودت که این همه ادعای اسلام میکنی چرا یه شال یا روسری نمیذاری روی اون سر مبارکت؟!
  • پسر ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    سیا بازی خود نکبتشون خودشون آموزش میدن میفرستن سوریه
  • محمدرضا ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    لابد تو اون شوهر ... مایه فخر اسلام هستید.
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    تو و شوهرت هم که مایه فخر و مباحت امت اسلامید جون عمت
  • علیرضا اهواز ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    پس خودت مایه چی هستی ملکه جون ؟
  • احمد ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    اون موقعی که 1000 تا 1000 تا آموزش میدادید مینداختید به جون مردم مظلوم سوریه مایه ننگ نبودند؟
  • ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    نه که شما افتخار اسلامید
  • شبنم ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    باز به این خانم.دقیقا باید هیچ کاری از این دیوانه ها تبلیغ نشه.تو بعضی سایتها میبینیم بعضی نوشتن .داعشی خوش تیپ نمیدونم داعش فلان .اینا زهر مارشون به این تعریفها میخوره کثافتها .یه مشت دیوانه وحشی.ده نفر مث این خانم که بیشتر تو چشم هستن همچی حرفی بزنن خود بخود گور این کنده شده.کاش بقیه خانمهای عرب هم یه کم از تفریح وخوشگذرانی شون میزدن یه همچی حرفی میزدن.این حرفها خودبخود رزمنده های ما رو هم محبوب تر و کارسازتر نشون میده مقابل این وحشی ها
  • رضا ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    داعش اخه پیفه چون ادم حسابتون نمیکنه ولی جبهالنصره خوبه چون از شما حرف شنوی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس