کد خبر 395540
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: دست دوستانی که به بازیکنان هدیه دادند درد نکند اما بهتر بود کلمه نفیس برای این هدایا به کار برده نمی‌شد.

به گزارش مشرق، میرشاد ماجدی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت: برای مشخص شدن وضعیت محرومان استقلال در هفته آینده به سازمان لیگ مراجعه کرده بودم.

وی درباره بازیکنان غایب در بازی با نفت تهران گفت: امید ابراهیمی و کرار جاسم را در بازی با نفت در اختیار نداریم و به احتمال 90 درصد بازیکنان امید ما نیز در اردوی تیم امید شرکت خواهند کرد.

وی در مورد انتقاد بازیکنان از هدایایی که روز گذشته به آنها داده شده بود، گفت: دست دوستان درد نکند اما بهتر بود کلمه نفیس برای این هدایا به‌کار برده نمی‌شد. اگر قرار باشد برای این هدایا، کلمه نفیس به کار برده شود برای سایر هدایا باید کلمات بزرگتری استفاده شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود این باشگاه به دلیل پیدا نکردن بلیت هواپیما خواستار تعویق دیدار روز چهاردهم فروردین 94 مقابل فولاد خوزستان شده است، تصریح کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و ما بلیت‌های سفر به اهواز را رزرو کرده‌ایم.

ماجدی با اشاره به مشکلات گذشته استقلال در شهر اهواز گفت: در بازی‌های گذشته استقلال در شهر اهواز مشکلاتی از قبیل عدم اسکورت اتوبوس استقلال و شکستن شیشه‌های اتوبوس پیش می‌آمد که با وجود درخواست متعدد ما برای حل این مشکلات تغییری ایجاد نمی‌شد. به همین دلیل قصد داریم پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان نامه‌ای به هیئت فوتبال خوزستان ارسال کنیم تا مشکلات گذشته بار دیگر تکرار نشود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس